Chapter 9

10 0 0
                                    

Miss this story,peeps?

Lepas beberapa hari dalam wad,Yoongi pun dah dibenarkan balik.Namjoon,Jin,Jungkook,Jimin dan Hoseok pun tolong Yoongi kemaskan barang-barang dia.Minji tak boleh datang harini sebab ada kelas tambahan kat sekolah,maklumlah dia kan bengap,nak buat macam mana kan ¯\_(ツ)_/¯,dahlah exam dah nak dekat.

"Taehyung tak datang lagi ke?"Hoseok pun bukak mulut lepas keadaan sunyi sangat,yang lain sibuk mengemas Yoongi tengah baring rileks je."Sibuk kot budak tu,biarlah nanti aku jumpa dia aku tonyoh muka dia dengan sambal belacan"Semua usha Yoongi pastu buat balik keje diorang,dah biasa Yoongi dengan mulut dia tu haihh.

Lepas diorang dah hampir nak siap kemas,satu ketukan terdengar kat pintu bilik Yoongi."Masuklah,aku tak marah pun"Orang tu pun masuk.Semua mata tertuju kat Taehyung,orang yang ketuk tadi."Maaf hyung,tak melawat tapi Tae baru je dapat tau yang haelmoni and haraboji Taehyung dah takde.."Taehyung pun habiskan ayat dia,mata dia dah berair bila teringat grandparents dia."Hyung minta maaf ne,kitorang semua tak sangka benda ni akan jadi"Jin terus datang perlahan-lahan dekat Taehyung and peluk dia.

"Taehyung,hyung tau kau akan okay,hyung percaya yang kau kuat"Jin cakap sambil peluk Taehyung.Yang lain pun semua pegi peluk Taehyung ketat² taknak lepas dah ok jkjk peluk jugaklah so dia boleh rasa lega sikit.Yoongi je tak pegi sebab dia malas , dia tunggu diorang habis hug baru dia pegi kat Taehyung and ketuk kepala dia perlahan."Kau mesti akan okay , aku percaya Kim Taehyung , kawan yang aku dah kenal dari kecik lagi" Yoongi berbisik kat Taehyung.

"Dah-dah jangan nak bergay sangat kat sini wahai manusia , jom blah , tempat ni bau cm spender Namjoon" Jin cakap and diorang semua gelak pecah perut and Namjoon agak-agak macam mana?Masam gila muka dia,bibir pun dah ke depan macam itik."Hyung bau ke spender Joon?"Namjoon tanya."Eh dia ni,aku yang tiap-tiap hari kutip laundry kau kat dorm,dasar pengotor,buat lagi perangai camtu aku tendang kau keluar bilik dorm"Jin release stres dia yg selama ni dia pendam kat Namjoon and yang lain semua tahan gelak,taknak bagi Jin marah lagi.Yoongi just tersenyum lebar gila,tengok kawan-kawan dia happy.

Lepas dah habis kemas,diorang jalan perlahan-lahan,Jimin dengan Taehyung standby belakang Yoongi takut mamat tu tumbang balik.Masa diorang jalan perlahan-lahan,Taehyung pun bisik kat Jimin."Chim,nanti bagi aku jumpa dengan Minji jap,ada something aku nak cakap dengan dia"Jimin punya dahi mengerut,pelik dengan perangai Taehyung tapi dia endahkan."Baguslah tu,Minji pun nak cakap something dengan kau,nanti aku mesej meet up korang kat mana and pukul berapa"Jimin pun balas balik.

"Thanks chim!"

"Mana hyung?"

"Eh,kau hyung ke?Ingatkan aku"

"Eh sorry i lagi tua daripada you,hormat i sikit wahai manusia durjana"

"Tak dengar~~,tak dengar~~"

"Eh meh sini,aku nak belasah budak ni"

"JIN HYUNGGG,JIMIN JAHAT NGAN TAEHYUNG!"

"Diamlah bodo,ni hospital lagi,kang ada dua ekor babi pulak masuk hospital japgi aku buat,memalukan aku ja"

"..........sorry Yoongi hyung"

"Ye,now duduk diam²"

Taehyung dan Jimin duduk diam lepas kena marah dengan Yoongi.Tapi,Taehyung ternampak orang yang familiar dekat kaunter hospital.

"Tu bukan Hye In ke?"

Sebelum Taehyung sempat approach orang tu,Jimin dah tarik Taehyung ikut yang lain balik sebab Jin dah habis buat bayaran,fyi,Jin kaya okay.Taehyung pun menghela kasar and continue jalan,tak hirau dah siapa tadi tu.

---

so author update balik just because teringin gila nak update cerita ni,harap all readers boleh faham cerita ni huhu,please hit the vote button sebab tu macam booster so that author boleh update lagi banyak in the future,klau boleh comment jugak sebab author suka gila tgk comment² dari readers author,tak kisahlah kritik pun,sebab dari situ,author boleh improve :) dahlah,bubyee!

Bad Boy [ m.yg ]Where stories live. Discover now