Minji dengan yang lain-lain tengah tunggu Yoongi dalam wad.Dalam ramai-ramai,Minji yang nampak paling risau.Abang dia ofkoslah perasan adik dia nampak takut sangat.So dia ajak Minji cakap dengan dia kat luar sebab taknak orang lain tau lah.
"Minji,stoplah permainan ni,okay?"
"Apa yang kau merepek ni?"
"Kau ingat aku tak tau,yang kau cuma manfaatkan Taehyung sebab nak tau perasaan Yoongi kat kau,kan?"
"........."
"Ingat,kau tengah berurusan dengan dua hati,aku boleh tau yang Taehyung dengan Yoongi sukakan kau,kau kena pilih juga,jangan biar orang lain tunggu hanya untuk dapat fakehope"
"Aku......."
"Minji,aku ni abang kau,aku faham yang kau nak pastikan Yoongi betul ke tak sukakan kau,tapi kau dah gunakan persahabatan kau dengan Tae,and juga kau mainkan perasaan dia,cuba fikir kalau dia dapat tau,camna?"
"Aku bagi kau masa,fikir dulu betul-betul,nanti baru masuk,okay?Yang pasti,aku tau yang kau sukakan Yoongi jugak,so stop mainkan perasaan Tae,okay?"
Lepas Jimin pergi,Minji pun terduduk kat kerusi dekat tempat tu.Dia sedar yang dia dah buat salah kat Taehyung sebab mainkan perasaan dia and manfaatkan dia.And jugak kat Yoongi,sebab dah buat trauma dia datang balik.Setitik air mata jatuh dari mata Minji.Lepastu,mata dia tak henti-henti keluar air mata,sama macam perasaan menyesal dia yang amat sangat.
Jimin dengan Minji tak tau yang sebenarnya Taehyung terdengar perbualan diorang senyap-senyap.Perasaan marah,sedih,kesal semua bercampur dalam hati dia.Tak sangka Minji pun sama.Kenapa takda orang pun sukakan dia?Sampai mak ayah dia pun tinggalkan dia dengan atuk dengan nenek dia.Air mata kesedihan turun dari lelaki yang selalu nampak ceria kat depan tapi kat dalam penuh dengan perasaan kecewa.
Kenapa hidup dia tak boleh seuntung Yoongi?
Korang ingat Taehyung tak tahu ke Yoongi?Dia tahu mamat tu dari kecik lagi.Dia tau yang Yoongi tu datang dari keluarga berada and memang tak pernah susah.And dari dulu mak ayah dia suka bandingkan dia dengan Yoongi.Tapi,satu je,dia tak boleh langsung nak berdendam dengan Yoongi sebab Yoongi dah banyak tolong dia sebelum ni.As usual,ingatkan author please untuk buat special chap untuk yang ni.
Taehyung pun pergi balik dari hospital ke apartmentnya.Dia dah tak tahan lama-lama kat sini,buat dia sakit hati je sebab dipermainkan dengan orang yang dia suka.
YOU ARE READING
Bad Boy [ m.yg ]
Fanfiction[HIATUS FOR A WHILE YE] Malang gila jadi Park Minji. Boleh dapat boyfriend terbangang macam Min Yoongi.Tapi apa-apa pun, boyfriend dia still sweet, kan?