Yoongi sedar lepas beberapa jam dalam hospital.Doktor Yook,doktor yang rawat Yoongi pergi jumpa dengan Minji dengan kawan-kawan Yoongi yang lain."Korang takyah risau,kawan korang okay,just memory dia yang past tu triggered emosi dia,saya nasihatkan korang tak bagi dia stres kalau taknak emosi dia terganggu balik,okay?"Diorang suma angguk paham.
"Eh,mana Taehyung hyung?Tetiba hilang,tadi ada ja"Jungkook tanya lepas dia perasan kat situ takde Taehyung.Yang lain suma pelik,Taehyung kalau nak balik ke apa,mesti dia akan bagitau kat diorang.Minji dah dapat rasa mesti ada yang tak kena.Dia pun pandang abang dia,yang iras muka dah macam rasa ada tak kena jugak."Korang nak masuk ke tak ni?"Nurse yang baru datang tegur diorang.Diorang suma pun cepat-cepat masuk nak lawat Yoongi.Nurse kat luar tu geleng kepala je mampu huhu.
Lepas-lepas diorang masuk,Minji cepat-cepat pergi kat Yoongi."Yoongi sunbae okay ke?Sorry sangat-sangat,saya tak tau yang saya dah buat sunbae camni,saya janji takkan buat camni sunbae,sorry sunbae say-"Diorang kat dalam bilik riuh gila lepas tu.Nak tau apa jadi?Yoongi kiss Minji kat pipi dia.Minji yang tengah merapu pun diam terus,terkejut and tak caya."Kau bising sangat,aku malas dengar,and lepas ni jangan jauh dah dari aku,aku teringin nak kacau budak junior cam kau,dah lama tak buat camtu,rindu plak"Damn,Park Minji dah rasa cam nak lompat sekeliling sekarang ni.
"Woi,dah,ada orang lain jugak kat sini"Jimin cakap and potong moment diorang.Agak-agak apa Namjoon ngan Jin tengah buat?Diorang tengah tutup mata and telinga Jungkook dari moment diorang sebab Kook kan innocent :D,Hoseok plak tengah fangirl tengok diorang,maklumlah,dia kan MinMin shipper.
And harini,diorang happy-happy sebab Yoongi dah sedar dari tidur and sikap Yoongi yang hipokrit dengan Minji.Tapi diorang tak tau pun Taehyung tengah sedih sangat-sangat sekarang ni.
YOU ARE READING
Bad Boy [ m.yg ]
Fanfiction[HIATUS FOR A WHILE YE] Malang gila jadi Park Minji. Boleh dapat boyfriend terbangang macam Min Yoongi.Tapi apa-apa pun, boyfriend dia still sweet, kan?