Chapter 5

15 1 0
                                    

So,esok tu bila Minji sampai kat sekolah,tetiba Yoongi sunbae,crush masa lalu yang ingin dilupakan segera,tarik tangan dia pegi belakang sekolah,kat taman botani yang jadi salah satu speciality kat sekolah diorang.

"Lepaslah Yoongi sunbae,sakit!"

Yoongi pun akhirnya lepas tangan Minji yang dah nampak merah sebab kuat sangat dia pegang.

"Semalam kau keluar dengan Taehyung,budak baru tu kan?"
Lahh,yang semalam usha diorang tu kau ke?Siapa teka betul meh author bagi cokelat.

"Kalau ye pun kenapa,sunbae?Saya bukan milik sesapa pun"
Damn gurl,salty nak mampos,korang perfect pair lah.

"Tanya ja pun,tak boleh?Dah lah,malas nak layan budak cam kau"
Eh,blah camtu je?Pelik lah mamat ni,ego melangit sangat.

Heh,dah agak.Minji tu sebenarnya dah boleh agak Yoongi sunbae tu sukakan dia tapi dia still was-was so maybe a bit teasing takpe kan?

So,Minji ajak Jimin suruh bawak kawan-kawan dia which includes Yoongi sunbae and Taehyung(sebab 95z liner cepat rapat gak with each other)and bawak gi arcade dekat dengan rumah diorang.

Arcade tu dah lama tapi still ramai orang sebab banyak game menarik kat situ.Currently,semua orang have fun except Min Yoongi.Sebab?Tengoklah dua ekor beruk yang tengah gelak-gelak terhegeh-hegeh tu.Sapa lagi kalau bukan Minji dengan Taehyung.Kecik besar kecik besar Yoongi usha dari tadi.Jimin yang tengah main pun nampak Yoongi and dia senyum faham.Dia pun dah boleh agak Yoongi suka kat adik dia.

Sebab?Yoongi tu obvious sangat tunjuk dia tengah usha Minji.And Jimin percayakan Minji kat Yoongi sebab dia tau perangai Yoongi camna.And Jimin nak bantu Yoongi move on dari first love dia dulu.Benda tu menghantui dia sampai sekarang.So dia nak lah tolong member baik dia.Part ni nanti author cite lebih kay,maybe akan ada special chap untuk yang ni,amacam?

Berbalik kepada scene tadi,Yoongi dah malas tengok diorang dua tu ber'lovey-dovey' depan mata dia.Dia rasa cam hati dia sakit,sama macam bila dia tengok girlfriend dia dulu cheat dengan dia.Dada dia tetiba jadi sakit gegila.And dia dah tak ingat apa-apa sebelum dia jatuh and mata dia jadi gelap lepas dia nampak Minji lari kat dia.

Bad Boy [ m.yg ]Where stories live. Discover now