That old, lonely granny with too many cats ( 。_。)

70 12 10
                                    

Zašto ću ostati sama kao opanak nasred njive... ima dosta razloga.

Čak mi je i sestra rekla "Jedva čekam da nađes momka, ee koja će on budala biti."

Ja rekoh"Je li to zato sto sam i ja budala?" ヾ(=ᵔ꒱ᵔ=)ノ゙

"Ne... nego si ko češa, treba te trpiti." ono, hvala seko, zasto me jednostavno ne ošamariš papucom, manje bi boljelo... (ಥ ̯ ಥ)
P.S. volimo se mi u svakom slučaju... ali bez da mi kaže da sam dosadna... razgovor neće postojati.
(〃´‿')

Uglavnom, prvi razlog zašto ću ostariti sama, i biti fensi baka sa 30 čupavih, debelih mačaka koja živi u modernoj kuci, i plete priglavke pokraj kamina dok joj ponekad dječica dođu da im dadnem krišom slatkiša i ispričam svoje dugodostine bi bio... sta bi bio? Iskreno ne znam. ┐( ̄ヮ ̄)┌

Nekako se osjećam kao da moj Traummann (momak iz snova) nije uopšte u ovoj državi...i ako ne izađem iz ove države...prc ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Redovno primjetim cure i momke, tačnije parove, kako se drže za ruke, ljube, ali mi ne izgleda ozbiljno. Kako sam to zaključila? Zato što imam oči (ne tako dobar vid, ali to nije poenta) i vidim how desperate people are just to have somebody to be near them and send messages, even if it's not real love. Ali to znači da oni samo žele prijatelja i misle ga naći u vezi, ali ne ide sve tako lako. Treba vremena za stvaranje pravog povjerenja i osjećanja. Takodje biti u vezi sa bilo kim nije ljubav.

A naravno imamo i drugu verziju gdje je pojedincima stalo da imaju lijepu curu/momka samo da se riješe dosade, da se malo reklamiraju i slično. Meh...

Naravno ja vjerujem u pravu ljubav, ali rijetko da ćeš je naći u osnovnoj ili srednjoj i da ce trajati doživotno, ali čuda se dešavaju.
Ali ja vjerovatno neću naći nikoga dok i fakultet ne završim, a tada ce biti ovakav slučaj, koji je u strofi savršeno objašnjen lol:

Ako je savršen, onda je oženjen.
Lijep i simpatičan je problematičan.
Ako je bogat i sam, nije normalan.
Ako je mami okej, onda je sigurno gej.

Tako da moja srodna duša...jadna se negdje izgubila...ili je slomio nogu pa ne moze doći do mene... sto mora biti toliko smotan!!?
(ಠヘಠ)

Znaci... ipak nema meni nista bez Koreica. Ko se slaze?

Kada otkrijes BTS... i zaljubiš se u sedmero momaka, a znaš da nema šance da završiš sa ijednim (prvo sto ne znas Koreiski, a oni ne znaju engleski...osim the God of destruction... ne bitno), razočaraš se malo. Ali svejedno ih obožavaš.. i ako ne mozes imati njih... ti bi svejedno nekog šašavog Koreica da ti uljepšava svaki dan ostatka tvog života.

...živote moram si pronaci Koreica... a mojoj bff Njemca..haha
(┌゚д゚)┌

Iskreno... voljela bih Koreica... ali samo jedna posebna osoba, drugačija, i ona koja me iskreno voli, sve moje mane i vrline je dovoljna. (◍•́﹏•)

Do tada društvo i moji hobiji (škola manje-više...bljak) ce biti dovoljni.

Kaze meni mama...svaka krpa nađe zakrpu. Wat da fak mama! Nisam krpa!! Naći ću ljudsko biće... i nadati se da me neće razočarati.

Hope I kinda made you laugh.
But it's true though. lol
And we all have our own soulmate, so don't be worried to much abou anything, just stay healthy, život će se sam nekada srediti, nikad ne znaš.
(っ•ᴗ•)っ❤

Love you guys!💕


SvaštaraWo Geschichten leben. Entdecke jetzt