Ono, kada si baksuz...part 2

79 14 0
                                    

Dosla sam kod seke. Oprala sam i osusila kosu. Moja draga, luda seka hoce da mi napravi neku frizuru. Valjda lokne.

"Ne, necu koristiti figaro, tada frizura ispadne nekako babska." kaze ona.

"Pa sinko, sta si planirala koristiti? Pletenice?"upitah.

"Peglu." ☆(❁‿❁)☆

"...ಠ_ಠ...pa ajd...oke."

Nasmijesila se samo... onako creepy. (∩_∩) lmao

I tako dok je ona meni trebala peglati kosu, ja sam malo trebala uciti. Ali kada je pocela peglati... mogu se kladiti da mi je pola glave iscupala. ಥ_ಥ

Znaci sine...BOLI!

"De, nerviras me."kaze ona"i sebi sam pravila tu frizuru, jesi osjetljiva."

"Ej... ja tebe nerviram? Ocupa mi pola moje jadne glave, vidis da mi i suze idu!" i da...bilo je i suza.

Ali zanemarivsi sve, izdrzala sam nekako i nastavila uciti. Jednu definicju sam bila ponovila oko 10-ak puta, i posto me je seka i dalje cupala, nisam je mogla upamtiti.

"You're so stipid." kaze ona keslajuci se.

ಥ⌣ಥ i ovaj pogled je bio moj odgovor.

"Iako nekada znas biti stvarno pametna...sometimes...you're just really stupid." rekla je... we'll thanks beloved sister... (¬_¬)
Tada sam u sebi razmisljala nesto o karmi, vjerovatno zato sto sam vidjela 'karma is a bit** challange' na jutjubu.

Posto je njena pegla bila neka manja mogle su se praviti lokne sa njom. Uspjevalo je. Posto sam joj rekla da vise ne mogu trpiti cupanje uzela je i pridrzavala pramen prstima da ublazi moju bol.

"Ali sto mene sada przi pegla nema veze, je li?" pitala je.

"Sta me briga." uzvratila sam.

( ̄ω ̄;) je bio njen pogled lol

Dok je dalje peglala pustala sam malo svoje razne, Boze pomozi muzike. Pustila sam neku japansku, malo koreiske, trap pjesme, rock, engleske, po koju zalopojku...i tako.

Ona je jadna umirala...haha

Onda sam joj pricala zasto bih voljela nauciti Koreiski i Japanski. Lmao. Ali Koreiski ima dosta komplikovanih rijeci...ali zato hangul je lak za nauciti, a za Japanski moram pokraj hiragane i katakane nauciti i kanji, ali mi je kod njega nekako lakse upamtiti rijeci. Struggle.

Sada mozda mislite wtf pricas ti... ali mozda me vecina i razumije. Uglavnom...sumnjam da ce biti ista od ijednog jezika. (^_^;)

Tako sam ja brbljala seki. I kada sam je pitala je li ista skontala... rekla je "Nemam blage nista." e zivote...dzaba sam se trudila.

Kada odjednom povuce ova peglu da moze doci do druge strane glave, i puff, iskoci pegla iz uticnice.

Malo sam umirala od smijeha zato sto se ne zna od nas dvije ko je vise smotan. Trenutno mislim da je ona.

Ustala je da vrati kabal i dok je nekih 20 minuta peglala dalje brbljale smo i svaljivale gluposti.

"E...ovo nesto ne grije kako treba."kaze ona

"Da nisi pokvarila i to?" (C_C)

"Ma nisam ba." Ah...to 'ba' lol

"Pa do cega je?" upitala sam.

Otisla je da privjeri da li je dalje pegla u uticnici kako treba.

I ja stvarno ne znam...gdje je njoj tog dana bila glava. Da nije zaljubljena? (●__●) hmm...

Dok smo ovaj put doslovno umirale od smijeha, znaci plakale, ostajale bez daha od smijeha, gledale smo u  uticnicu.

Znaci umjesto da vrati kabal od pegle u uticnicu... ona je stavil u uticnicu kabal od freakin' usisivaca!!

Like...why? How?

"Jesi smotana. Kako? Neces mi jos usisivacem srediti kosu?" salim se s njom.

"Pa ja stvarno ne znam, vidim da mi nesto ne przi prste, jos se pitam zasto?"

"Jesi li ti svjesna da skoro 20minuta mi peglas kosu hladnom peglom?" -_-

"Ajoooj...ajd sada da vise zavrsim."

"Vidis...meni nesto kazes...a ti budala usisivac ukljucila umjesto pegle. Karma je ozbiljno ku***."

Znaci...strasno. Bio je usisivac bas pokraj uticnice, ali opet... ne znam o cemu je tada razmisljala. X'D

Kada mi je zavrsila kosu...izgledala sam kao pudlica. Da... PUDLICA!

I tako sam izgledala sve do sledeceg jutra dok se kosa nije malkice oravnala i bila valovita i fensi. (^_^;)

Hope you enjoyed my sisters and my stupidity...meh... barem nam nije dosadno kada smo zajedno. XD

Love you guys!💕

SvaštaraTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon