Jooj ljudi moji. Meni dosadno. Učiti mi se neda. I sada sam se kao morska zvijezda (Petrik) zalijepila za kauč i pričam sa mamom koja je u kuhinji. Priča engleski kraljica. Kaže kada je tvoja sestra učila engleski uzela mene mučiti kao svog učenika. Kaže mama: "ajm kul, tu skul" onda stane i krene "bajsikl." onda "tumorov" nema ništa veze s vezom, ali razumije većinu riječi kada seka i ja spikenujemo... (⌒_⌒;)
Uglavnom, tako se dovikujemo kao u stara dobra vremena, kada nije bilo telefona. Kada su ljudi koristili pisma ili kroz prozor se derali da ih čuje komšinica sa drugog brda.
Bila su to vremena djeco moja. Tada nije bio fešn stajl bitan. Ljudi su bili doneklen normalni, a ova omladina sada, ju, sve poludilo.
Eee djeco moja, to sve, odozgo bacaju. Nešto poprskali, sve poludilo.(Da li bi mi vjerovali kada bih rekla da sam ponegdje ozbiljno čula ovakve razgovore?... jer jesam haha) :P
U moje doba nije bilo cici-mici po gradu, nije bilo tih vaših da mi je imati momka sa 10 godina, a samo što se rod'lo. Išlo se samo u školu da se nešto nauči, a kod kuće čeka posao. Sada djeca samo učiti trebaju...ni to ne mogu. Vid' ćete vi kada dodjete u moje godine.
(Uživila sam se u ulogu bake...ali neke koja nema drugog posla nego komentarisati narod.. I'm the evil grandma.. hue hue hue (͡° ͜ʖ ͡°).. ali ozbiljno, često se seka i ja ovako sprdamo...dosadno nam...f it :P)
Čini mi se da će nas ubrzo početi prskati with holy water...odozgo.. lmao*some moments later*
Pravi mama krompir i meso. Ne volim guliti krompir, a i nisam veliki ljubitelj krompira.
Rekoh: "Mama, biću ja strašna domaćica. Neću nikada skoro praviti krompir, ionako nije mi omiljena hrana, nema veze."
Mama:"A lele. Pa šta će tvoj čovjek. Većina njih voli samo meso i krompir."
Ja:"Šta čovjek? Šta krompir? Moj će rižu njopati, redovno. Zar ti nisam rekla za Koreica se udati?" Ô.ō
Mama:"Da, da." i počela se krišom smijati.(๑◐⍛◐๑)
But... I'm sirious... not...kinda...lol
Ja:"Jesti ćemo sa štapićima rižu, povrće, meso...sve zdravo." (Ne zvučim na sebe. Ja? Zdrava hrana? Hahaha)
Mama:"Mnogo ćeš pojesti sa tim štapićima. Sat vremena ćeš jesti i ostati gladna...sve će ti poispadati."
Ja:"Nije to tako teško. I bolje manje jesti...tamo su svi mršavi...trebam se malo uklopiti... (¬_¬)ノ
Možda su i zato svi tamo tako mršavi...jadni ostanu gladni.?! Ma ne...nego ne jedu ugljene hidrate."
Onda sam ostala guliti krompir još pola mog života i razmišljala o tome kako je teško biti a Korean idol........
I znate ono kada na TV-u reklamiraju nesto... evo da vam dočaram:
Samo sada, samo za Vas. Po najbovoljnijoj cijeni samo 199,99 (da, oduzecemo taj jedan fening jer zasto da ne, mnogo više ljudi će kupiti proizvod, haha) (҂⌣̀_⌣́)
Hajde narode. Preostalo je još samo malo vremena i proizvoda na lageru. Svi telefoni u ruke i nazovite ***/***-**** samo sada, samo za Vas.
Vidite li Vi ovaj divni kišobran (neka bude sada kišobran). Vidi kako se otvara, puf, i odmah kada Vam više nije potreban, puf, zatvoren. I to NIJE sve! Mozete ga sa ovom tako fensi, jednostavnom formom strpati i u torbu da ako ste u žurbi nekoga slučajno ne ubijete mlatarajući njime ili da ne izbijete zube nedužnoj osobi. Mi želimo samo najbolje za Vas! Zato Vam prodajemo najbolje! Vidite li Vi te egzotčne boje, kao da ste na Havajima...a ne na putu iz škole dok kiša lije da učini da budete u pravom smislu riječi pokisli.-_-
Zato brzo! Još samo 100 proizvoda! Vidite taj miris? DA! Misris kvaliteta. Javljaju još samo 68 proivoda je preostalo. Brzo ljudi!
(Jesam drama queen...lmao...)
Kako znaju ubjediti dobro...zar ne? Haha...
Tako da...nemam više komentara..
Evil drama grandma...out ᕕ(⌐■_■)ᕗ
Hehe...P.S.
Mislila sam sledeći dio da bude Q&A. Tako da ako imate neka pitanja...bilo šta...šaljite... u kom. ili poruke.
Nemojte me ispaliti... ˙˚ʚ('◡')ɞ˚˙
I'm desperate...ଘ(੭*ˊᵕˋ)੭*Love you guys!💕
ESTÁS LEYENDO
Svaštara
De TodoOvo je samo još jedan random od njih... pa ima ih...iha ha. Tako da ako ste naletjeli na moj, you're welcome to read and lose brain cells with me. *laughs smugly* So yeah, lots of love my potato chips! (˵ᓀヮᓀ)=з━━☆゚.*・。゚∗*♡