answers... and stuff

55 10 8
                                    

Thanks for the questions...
And here are the answers...

Questions from _barmy:

1. Koliko vremena ti je bilo potrebno da 'zapamtiš' ko je ko?

BTS... pa trebalo mi je...oko sedmicu i po...možda dvije. 😓😅 Prvu sedmicu sam ih samo beze slušala i gledala MV bez da znam ko je ko. Ali kada sam se zarazila uzele sam na google napravila screenshoot imena i slike člana grupe. I dodatno sam gledala videe na jutjubu o njihovim ulogma itd.

2. Da li 'quietcoffeetime' ima neko značenje? Ako da, koje?

Ima. 😄
Koliko god neki od nas bili druželjubivi, u toku dana svima je potrebno malo mirnog vremena za sebe, uz šoljicu kafe. (Ili šta ko voli) 😊

3. Zašto be voliš krompir?😂

Haha...nije da ne volim. Ali prije bih jela rižu. Volim prženi krompir, ili krompir supu.. Ali ovako ga ne bih tako često jela.
P.S. a potato doesn't eat a potato 😂😂

Question from Smedja_plavusa:

4. Koji ti je životni moto?

Life has it's own way to solve things.
(๑╹ڡ╹)╭ ~ ♡

Question from JaKkkurwa:

5. Vkook or JiKook?

VKook 😳

6. Yoonmin or Sope?

Yoonmin 😶

That was it...
Now...

*ne sjaćam se koji dan je bio...jbg*

Bio je veliki odmor...(15 minuta tugo) i otišla sam sa prijateljicom da prošetamo krug oko škole.
Sve divno, ona sija, nešto je veselija nego inače (a brate, uvijek je vesela... kada si neraspoložen doći će i kao sunce pržiti tvoje oči dok ne budeš prisiljen da zaplačeš i kažeš da je od sreće...)
(Jesam ga pretjerala lmao)
Za razliko od nje, ja nisam bila nešto oduševljena (najkraće rečeno, kao da me je pregazio kamion koji prevozi slove...da, više njih)...
(-﹏-。)

Idemo mi...pričamo o životu, Bogu i narodu...dok vjetrić nije počeo duvati...
Kaže prijateljica"ovo je moje vrijeme". Sva nasmijana hoda ona kao na fešn šou. Vjetrić igra se sa našom kosom i mojim raspoloženjem...
Samo sam na to odgovorila sa klasicnim "aha". (¬_¬)
"Don't be sad" kaže ona.
Ja:"Ne mooogu.. Zaaašto nisam lakša? Da sam lakša vjetar bi me mogao oduvati do kuće sam' tak'! Ne bih morala biti viđena više danas."
Ona:"Je li duva u tvom smijeru gdje ti je kuća?"
Ja:"Da...upravo! Zato mi je i krivo."
(╥_╥)
Ona:"oho..pa...jbg" =^.^=
...-_-
I tako dalje šetamo pričamo ne sjećam se ni sama o čemu. Dok nije došlo vrijeme da idemo putem nasuprot od vjetra.
I dalje sam se osjećala kao najružniji krompir i onda je još vjetar od moje kose napravio rogove...da izgledam kao đavo. Da, ne osjećam se dovoljno fensi... ovo mi je trebalo. ヽ( ´¬')ノ
"Divno, sada još gore izgledam"..to sam rekla i okrenula se ka prijateljici. Šta da kažem, utješila me je. Izgledala je kao jelka.
Haha..
Ona:"I ti se žališ ženo??! Vidi me!"
Ja: "hvala ti" i crkle smo od smijeha sve dok nije zvonilo...
...and the hell continued...

Znate šta je tužno?

Tužno je to što se ozbiljno osjećam kao baba u svojim ranim 80... dok život čeka tamo napolju da ga živim. Ne mogu. Neću. Gimi maj internet, maj bed and ajm gud.
(hrana...mislim da se podrazumjeva.... ja bih ozbiljno trebala na dijetu (╥_╥))
I imam osjećaj da me napolju čeka život ne da ga živim... nego da me išamara. Puj to. No tank ju!
Bila bi situacija..."juhu idem u svijet, čekaju me avanture, novi ljudiii--"
Puff... Život me potrefio grudvom snijega pravo u lice .. Što je prilično ironično kako je kraj marta a napolju metar snijega...
(/#-_-)/~┻┻〃
...
I tužno je to što se ogledala češće slikaju nego profili ljudi. Like. No... I mean, you can do that...ali pospremi iza sebe sobu, kupatilo, hodnik...ili šta već... i uhvatu sebe cijelu ne samo svoje atribute. ಥ_ಥ

Kažem ja...baba u duši.
*starts laughing, chokes on the air and almost suffocates, then forgets about what she was laughing*
I need Jesus...

Najtužnije je to što ostanem do kasno budna i gledam videe cute korean cuples dok jaučem i smaram prijateljicu... i nenaspavam se na kraju... i naravno ništa ne naučim.
Propašću u životu. Čistiću wc šolje i zarađivati minimalac. Subotom ću prostiti i glumiti vidovnjakinju. Gledaću u kuglu, slagati sve najbolje i dobiti više para, a nedjeljom ću plakati i stalkovati BTS. I svog nesuđenog muža. (¬_¬)ノ

....

Nasla sam i neku kdramu... Epizoda traje po 10 min. Zove se After school lucky or not. Ako vam je dosadno. Mozeste pogledati. Ali moram vas obavjestiti... KRINDž!! Znači gušiš se od smijeha i umireš od krindža...
😓

....

Bye for now...
Love you guys!💕

SvaštaraWhere stories live. Discover now