Hello moji ljudi..
My peeps, my pumpkins..
Nadam se da nemate sta protiv mojih nadimaka, ja mislim da je slatko (੭ >᎑<)੭Ah, nesto sam emocionalna danas, sorry
(*๓´╰╯'๓)Pa kako ste cvijetici moji, nemojte uvenuti u ovom karantinu.. meni kako sam shy couch potato, ovo ne predstavlja neki problem..
Ali stvarno mi nedostaju setnje *sobs*Rekla sam baki "prvo sto cinim kada nas puste da slobodno hodamo ponovno, odoh u park na ljuljaske, uhvatiti malo svjezeg zraka.."
Jer najdalje sto sam isla je u svoje dvoriste..
Baka je rekla da ce sa mnom na ljulje 🤣🤣
Ja sam se odusevila, i onda mi kaze da se sali.. srce mi slomi (/´Д`)/______________
Ne znam kako cu se upisati na fakultet..i hocu li uopste moci ove godine..
Htijela sam za biologa, onda je mama digla nos (znate kakve su mame, brine se za vas, pa se i vi pocnete brinuti za nju, i samo zavrsite pod stresom i sa kojom sijedom dlakom na glavi)
Te izgleda da cu ici samo da zavrsim za med. sestru..Njemacki vec znam..kada bih ga polozila, otisla bih odavdje k'o muva bez glave, ne bih se okretala..Mislite sada da zvucim okrutno? Da ovdje nije tako lose? Zao mi je, tako sam i ja mislila, ali koliko puta sam morala da pustim suzu jer tako malo prava i uvijeta imamo ovdje... necu da raspravljam o tome, samo, opravdano je zasto ljudi zele da odlaze za inostranstvo..
Ali druga tema ljudi..
_______________
Ovih dana sam gledala crime kdrame, i odusevila sam se sa njih par.. bas su najs..
Otkrila sam nove pjevace.. malo sam crtala..
(nadjem nesto na Pinterestu pa precrtam, evo primjer..lik je bio prelijep, rekoh, steta ne pokusati i nacrtati ga hue hue)
Sta sam jos radila?
Pisala sam knjigu..koja nije za pohvalu, ali meni je postala bas draga, kao i svi likovi u njoj..
Don't judge me my dear, ako si na wattpad-u sigurno si citao nesto sa slicnim temama..
Aha! 😂😂😂 salim se, salim!!Imam i ja svoje periode gdje slusam, citam, gledam razne stvari.. jer ili mi je dosano, ili sam radoznala..ili je "drugacije" pa mi privuce paznju.. we all human tho.
_________________
Usput, evo koja rima xD
Shits been going down lately
Everyday people wondering
If they're gonna return back home safelyIt's cold in the other state alone
To earn a little for the loved ones at homeI keep hearing people talking about each other
Like to everyone we are just another
Consumer goods for the selfish onesI could never understand such people
That thought money would be of use when they are six feet under
It's sad if you ask me, that they could never satisfy their hunger
ESTÁS LEYENDO
Svaštara
De TodoOvo je samo još jedan random od njih... pa ima ih...iha ha. Tako da ako ste naletjeli na moj, you're welcome to read and lose brain cells with me. *laughs smugly* So yeah, lots of love my potato chips! (˵ᓀヮᓀ)=з━━☆゚.*・。゚∗*♡