E ovako...bio mi je smor uciti i rekoh evo da nesto napisem..
Pozeljela sam se wattpad-a, ali bro idk kako mi dan brzo proleti i nista skoro ne stignem..
So now..this is gonna be just me sharing my random thoughts ✌
______________I'm a type of person koja se rastuzi za sitnicu.. i o toj sitnici bih razmisljala danima..
Ljudi bi rekli da sam depresivna, ali ne, samo sam razocarana zbog te sitnice..But guess what I do?
Bas gledam neke videe koji me rasplacu i slusam muziku koja gives me a bish slap da budem down for a long time 😂😂Kao pjesma Lewis Capaldi-someone you loved..
Damn those feelings bro..
ಥ⌣ಥ ugh, love it______________
Da li i vi nekada uzmete gledati cute couple goals na youtube i samo onako zaronite u svoe suze jer you're a lonely bish that also wants and deserves love..
Ne?
Oh...
Ni ja!! ( ∂.∂)______________
I swear to my bunny hopper slippers idk what's up with me..
Zvucace glupo but...
Da li na vas utice mjesec?
Mlad mjesec ili pun mjesec, either way..Like... moja sestra bi kao mala nekada znala pricati u snu kada je pun mjesec lol..
Dok na mlad mjesec (mladinu) ja bih bila kao pokisli misko..
Bila bih ili nervozna, anksiozna, tuzna, a crybaby..
Like.. it's like you havin' a period for the second time in a month..
The only exception is the unbearable pain you get while on period..
But yeah..Na neke ljude stvarno djeluje mjesec..
Ne pretvaraju se u vukodlaka..
ali blizu hahaha, jer utice mnogo na njihovo ponasanje..10 minutes later after I went on Google to search it up..
Okay!
Citala sam nesto o tome..
Kao, da je sve do frekvencija..
Kako imamo svjest i podsvjest..
I ono sto je u podsvjesti ce 'isploviti' u svjesni um..tako dolazi do te male, nekada neprimjetne promjene u ponasanju ljudi..
Kao da inace to se desava na pun mjesec jer je frekvencija jaca..
Ako zelite procitajte..
Zanimljivo je..______________lol
Novost...
Ves-masina mi je pojela po jednu carapu od 5 pari..
Kako? Tf you so hungry wash mashine??
Leave my socks at PeaCe!!
And in one PieCe!! Or pair.. '-'(Ili sam ih ja nekako pogubila, but how am I so unlucky?)
@-@°°(Think)
Welp..
______________Also...
When I die, on my tumb stone there will be written:"Rodila se smotana, zivjela smotana, umrla jer je zapela za bubu."
Ili...
"Rodila se zaboravna, zivjela zaboravljajuci, umrla jer je zaboravila kako se dise."
Zamisli you randomly walk down the street and forget how to breathe 😂😂😅
______________Baba vice ode pogledati svoje cvekle, bcz pravice cveklu u tegli..
Ja sam je razumjela odoh gledati gole cvekle hahahaI was like (,,ㅍ_ㅍ) umm..
Granny you okay? Do you want to talk?Then I double ckecked and she said 'svoje' lmao
______________
What else..
Ohhh, oho hoo~
Oh yeah~...it's gotten colder 0.0
(Bahaha, I have issues) lolZ
I kinda like winter, I even wrote a song... Imma put it in the next part..
So.. EXPECT IT!___________
By the way..
Tell me your secret remedies for clear face (like for it to be pimple free lol), silky hair, white teeth, or pretty nails (cause daym mine are like paper)...
(If you got any..home remedy, produckt, routine.. tell me your WAYS!)
😂😂🌠Pocela sam obracati paznju na to kako izgledam malo vise..
Ne bas kako izgledam, mozda osjecam..? Voljela bih da ovo tijelo koje sam dobila malo cijenim i njegujem.. nije zaslusilo sve sto mu cinim...
(Like greesy food, too much sugar, no exercise, not using hair masks-so hair's gotten more dry, not using lotion-so my skin is also dry.. ali, brinem o higijeni, don't attack me!!) 😂👹I ain't no beauty.. but doesn't mean I shouldn't take care of myself..
Thanks in advence!
And...
I want you to do me a favor and also take care of yourself..
You have been given one body, which is like your home.. and you are the only owner.. so take care of it.
Don't overdo it, don't get depressed, don't strive for perfection and s*it..
Just please take care of your health and body.. and for a healty mind also💕ଘ(*˘ु ᵕ˘)ु❤⃛ .。
____________________
Okay...
This page was the most random I think..
Hope you made it till here lol
And have a great day..
I should go get my ass off of bed and do something now, lol
Bye!|∧
|・')
|o,)
|-u
 ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄|∧ ∧
|・ω・')
|o♥o
|―u'
 ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄| ∧ ∧
|('・ω・')
|' _つ つ
|―u'♥.
 ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄|
|
|
| ♥
 ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄Love you guys!💕
YOU ARE READING
Svaštara
RandomOvo je samo još jedan random od njih... pa ima ih...iha ha. Tako da ako ste naletjeli na moj, you're welcome to read and lose brain cells with me. *laughs smugly* So yeah, lots of love my potato chips! (˵ᓀヮᓀ)=з━━☆゚.*・。゚∗*♡