Ah, ta ljubav ヽ( '¬')ノ

492 23 21
                                    

Valentinovo...veoma lijep dan za zaljubljene pticice. Ali ako ste kao ja, usamljeni ćuko puko, pomocicu vam da dostignete cilj i dobijete poklon bar za 8. Mart.. ヽ(^。^)丿lol

Mozda sam se malo kasno sjetila pruziti pomoc... (Lol, malo) ali kao sto rekoh, i 8. Mart je na vidiku. XD

Ovo je jedan od malo duzih procedura, ali nadajmo se da cete poslije ovoga imati momka... ili curu... u svakom slucaju bi trebalo pomoci. Ako ne pomogne... ja stvarno ne znam... vjerovatno bi to bio razlog zasto sam i ja dalje a single lady.

1. Prvo sto morate uciniti jeste pronaci zrtvu. Moze biti visoka, niska, plava, brineta, gotik, lolita, roker, slatkica, budala, seriska ubica... sta god vam se dopada... vasa odluka.

2. Nakon pronalaska vaseg plijena krecemo na lov. Prvo sto bi trebalo da ucinite jeste jednostavno da se pozdravljate sa tom osobom, jedno 'cao' moze dosta uciniti, jos uz topao osmjeh, savrseno. Vremenom ce vas upamtiti.
Ako vas je nakon vise pozdrava ispalio, a nije gluh niti slijep... bacite opanak na njega... 100% ce reagovati na vas...
I mozda bude tako dobar princ da vam vrati opanak.

3. Napokon. Redovno se pozdravljate, treba polako uci u malo duzi razgovor. Ako se vec i dopisujete... mozda i to upali... ali mozda kasno odgovori, neko drugi odgovori umjesto njega kao na primjer drug, ne odgovori uopste..ili nekome posalje skrinsotove vaseg razgovora...ili vi posaljete te skrinsotove umjesto bff njemu/njoj... man... you're screwd...

Ali nadajmo se do toga nece doci, zato razgovor oci u oci je veoma bitan. Pricajte najbolje prvo o necemu sto njega uvijek obraduje. Sto vise saznate, bicete uspjesniji u sledecim fazama plana.
Takodje ce mu se i svidjeti sto imate interesa u ono sto on voli.
I najbitnije, budite zabavni i slobodno recite svoje misljenje.

Nakon obicnih kratkih razgovora pozovite ga/je na pice. Ako odbije, budite malo uporniji. Ako svejedno nastavi povucite ga/ju za uho do najblizeg kafica, zavezite ga/ju za stolicu i zapocnite razgovor uz toplu cokoladu. Ako se oslobodi i pobjegne dok niste gledali... stvarno vas ne voli, pustite ga/ju da bjezi i trazite si drugu simpatiju.

4. Znaci sada ste veoma bliski (ako nije pobjegao/la). Pricate o svemu. Porodici, ljubimcima, skoli, stvarima koje voliti i ne volite.

Mislite da je kul i da cak mozda ima ista osjecanja za vas. Ako ste momak... pitaj je vec jednom za vezu, zena vjerovatno ceka! Vec predugo! A ako si zensko... i budala te jos nije pitala... vjerovatno te smatra kul drugaricom, ili smatra da si ti zena koju zeli zeniti u buducnosti i ne zeli ipak jos nista zapoceti jer je prerano. Lol.. Kako god bilo...jbg za tebe. Ali ako je nakon svega ovoga te upitao za vezu... cestitam! I nema na cemu.. B) xD

Love you guys! 💕






SvaštaraOù les histoires vivent. Découvrez maintenant