so...ya know... ,,•_•,,

26 2 0
                                    

It's...been a while, hasn't it? ( ;  ; )
*jumps and hides in the bush*

So...kako ste ljudi? He heh...

Me:
Umrla sam.. evo me natrag iz mrtvih... na neko vrijeme, dok ponovo ne umrem... ._. ✌

So first things first...
To all the peoplez who read my book "Pulled"...I owe you an apology. Sorry but I don't feel inspired to keep on writing, maybe someday, during the summer break or so... but not sooner. Imam negdje zapisano šta kako treba da se desi, ali moraću to jednom sve pročitati kako bih povezala i skontala šta sam zapravo planirala.
╰(*´︶'*)╯♡

_________________________

News flash...

Moj život se sastoji od:
malih milion fandoma.
Svugdje sam, a nema me nigdje. 😂
Nešto me privuče, dosadi za mjesec dana, nađem nešto novo, pa nakon nekog vremena se opet vratim na staro and so on.

{\__/}
(  ⊙_⊙)
┐/        \┌

Još nisam otkrila ko sam i šta bih željela da budem.
Imam još godinu da razmislim, if you have an idea, give me advice. I am desperate. (⑉꒦ິ^꒦ິ⑉)

Šta bi vi željeli da završite, i postanete?

Jedan od stvari što me zanima jeste psihologija, ali psiholozi trebaju da kontrolišu svoje emocije tokom razgovora sa pacjentom.
Ja bih zinula jaukati sa pacjentom. Potrošili bi zajedno sve maramice i prešli na tolet papir... ._.
I ne bih bila od velike pomoći. ;-;

__________________________

Kad smo kod tolet papira, neki dan sam bila toliko bolesna da mi nos nije htio dati minut mira da slobodno dišem, već je morao kao vodopad da lije i da me muči. Baš taj dan nisam imala ni dovoljno maracima za ponijeti u školu, tako da sam ponijela i rolnu toleta. Niko nije ni primjetio lmao, ali moj nos je osjetio.
(。-人-。) *pain*
Between...
Sjedim sa kraljicom u klupi. 😂😂
Trebala je u wc i kaže: "Ej..psst.. ALO! De mi toleta moram u wc!" 😂😂
*dead*

_________________________

O čemu vi najčešće razmišljate prije no što ćete na spavanje? Tell meh 😂

Ja razmišljam o kjut stvarima koje mi neđe prizvati loš san, ali svejedno on mene posjeti. 😂😂

Lijepo sam spavala jedno vrijeme, ali u ove zadnje tri noći neki duhovi hodaju uokolo po mojim snovima... Lajk, no, get avej! Jur not velom! Leave.

Znate onu curu (duha) koja kao izlazi iz TV-a? 😂😂 I nju sam sanjala bahaha

Stalno mi prijateljica govori da zapisujem te lude snove, ali na kraju mi bude mrsko, i zaboravim. lol
A i rijetkost kada moji snovi imaju logike...
Nor

Ali sinoć se sjećam da sam sanjala san, izgledao je kao bajka...pomalo jeziva bajka..
Ispričaću ukratko:

(∩'・ω・)
/_ミつ/ ̄ ̄ ̄/
 \/___/

Bila je jednom prelijepa djevojka duge crne kose, sjajnih zelenih očiju i vitke linije. Njen otac je bio kralj, što je nju činilo princezom.

(Odmah na stvar bahaha)

Kralj je želio da uda svoju kćer, ali ona je već bila zaljubljena u mladića koji je imao dobar ugled, prelijep izgled, i čisto srce.
Njih dvoje su se besmrtno voljeli, ali kada je došao dan da djevojka prizna svom ocu da je sebi našla voljenog, iznenadila se očevim odgovorom.

Otac je poznavao tog momka i prilično su se dobro slagali kako je otac tog mladića bio njegov stari, veoma dobar prijatelj.

No uprkos svemu, nije se složio sa željom svoje kćeri.
Išao je do te granice da mladicu pronađe novu djevojku za ženu.

(Zašto? Ne znam. Čudno.)

Princezi se srce slomilo. Bilo joj je zabranjeno da se vidi sa dragim. Dok momak, osim njegovih očiju što su govorili više nego hiljadu riječi nije ništa progovarao. Vjerovatno se nije mogao usprotiviti kralju, kao ni svom ocu. (Ili je tu bilo nešto više?)

Naravno da nije želio drugu, ako ona ne može biti njegova. Te iste riječi je rekao i kralju. Ali kralj je bio odlučan, znajući da mladić treba da se ženi potrudio se da okupi sve najljepše, sposobne, mlade djevojke koje žele da se udaju. (Ovo glupo zvuči..pff)

Mladić nije vjerovao u kraljeve riječi, ali kako bi se tako mogao našaliti?
Princeza, međutim, se uvjerila da su riječi njenog oca bile veoma istinite.

U jednoj velikoj prostoriji sjedele su djevojke u bijelim haljinama. Sve jedna prelijepa. lol  Od bijesa i tuge govorila je glasno djevojkama da odlaze. Ali one su svejedno ostale sjedeći pokazujući mali znak straha od princeze.

(Ne sjećam se korektno šta se između desilo, ali...)

U istoj prostoriji gdje su se sve one nalazile, nalazile su se i flaše vina. Uzimajići flaše u ruku, princeza ih je za redom bacala na pod. Kako su padale, crvena tečnost je poprskala one što su jednom bile potpuno bijele haljine djevojaka.

Gledala ih je sve redom dok nije progovorila: "On može biti samo moj"... i tada je odjednom izvadila šibice i krenula da zapali jednu.

(Sada se i vi pitate vjerovatno... Otkud joj šibice!!? Ni ja ne znam, oke.. jedva sam povezala san 😂😂)

Djevojke sluteći šta je naumila krenule su ka izlazu, ali tada sa beživotnim pogledom, princeza za koju se smatralo da je ljupka i nježna spustila je zapaljenu šipicu i sve je počelo da gori. Prvo ona i tako sve oko nje. Tek kada joj je vrela vatra spaljivala kožu shvatila je šta je učinila, no tada je već bilo kasno.

Sve oko nje je bilo u plamenu. Tada je zatvorila oči i isključila misli.
Gorila je, nestajala, bez prilike da vidi svog dragog ikada više i da sazna zašto je njen otac donio tako surovu odluku.

Sve se desilo tako brzo. Napokon, kada je otvorila ponovno oči, nalazila se u svom vrtu. I vidjela je svoju ljubav kako razgovara sa ljudima koji su se činili kao stražari dvora.
Malo po malo povezala je tačkice i shvatila da je ovo bio upravo prvi put kada je njega vidjela...i da je samo malo kasnije njega i upoznala.
Da li je to značilo da je dobila drugu šancu? Da je nekako vrijeme vraćeno unatrag? Ali zašto, da li je moguće išta promjeniti?

Šta vi mislite? Jer ja nemam BLAGE veze... dobro da sam i ovoliko skontala bahahah.. pokušala sam da malo dočaram san..hopefully I did somewhat well...

__________________________

So yeah...nadam se da vam nije bilo dosadno...
I čujemo se pumpkins kada bude još nečega zanimljivog..
If you have questions or suggestions, comment! See ya!

|∧∧
| *¯ ³¯)♡
|⊂ノ

Love you guys!💕

SvaštaraOnde histórias criam vida. Descubra agora