"Draco!!" volal pán zla Draca. "Jaký úkol mám splnit teď?" řekl Draco posmutněle. "Zabij jí" řekl pán zla a ukázal na mě. " A-ale...p-pane já jí nemůžu zabít" řekl Draco a vyděšeně se na mě koukal. "Proč ? Je to jen malá mudlovská šmejdka ne?" řekl pán zla a s úšklebkem se na mě podíval. "Ale já jí miluju, nemůžu jí ublížit."řekl Draco. "Dobrá tedy,jestli jí neublížíš ty, tak tedy já." řekl Voldemort a napřahoval hůlku "Crucio" Já jen cítila obří křeče do břicha a cítila jsem se, jako kdyby do mě někdo bodal nožem. "Ne prosím nechte ji, prosím zabijte mě a ne jí, PROSÍM" začal brečet Draco. "Když si to přeješ", přes moje upadání do bezvědomí jsem ještě stihla vidět zelený záblesk.
HERMIONA
Probudila jsem se s pláčem, Draco rychle vběhl do mého pokoje s tím co se děje. Když mě viděl, hned ke mě přiběhl.
D: "Co se děje?"
H: "Byl to jen zlý sen." řekla jsem už klidněji.
D: " Dobře, tak já zase půjdu."
H: "Draco?"
D: "Hmm, co, potřebuješ něco." zeptal se starostlivě.
H: "Nemohl by sis lehnou ke mě, prosím."
D: "J-jo jasně"
Draco si mě přitáhl k sobě a takhle jsme spali až do rána. Ráno jsem se probudila a Draco nikde. Věděla jsem, že bude někde poblíž, tak jsem se nebála. Slyším cvaknutí kliky a ve dveřích vidím Draca s nějakým tácem. Usmála jsem se na něho a on mi podal tác s miskou plnou jahod a vedle misky byla šlehačka. Neudržela jsem se políbila jsem Draca. Měla jsem obrovskou radost, miluju jahody.
H: "Lásko děkuju a za co jsem si to zasloužila?"
D: "Dneska je Valentýn, nevíš?"
H: "Já zapomněla, já pro tebe nic nemám." sklopila jsem hlavu.
D: "To nevadí, to není důležitý, mě stačí, že mám tebe lásko." řekl a políbil mě. " Mám pro tebe na večer překvapení, doufám, že se ti bude líbit a mám ještě překvapení teď, obleč se a já tě odnesu dolů."
Oblékla jsem se s malou pomocí Draca, už to máme naučený. Sice je to docela dlouho co se stal ten incident s Ronem, ale léčba trvá dýl. Na nohy se postavit dokážu, ale schody sejít nedokážu. "Připravená?" zeptal se mě Draco a vzal mě do náruče. Já jsem si obmotala svoje ruce kolem jeho krku a nechala se nést. "Zavři oči lásko." řekl Draco a já ho poslechla. Cítila jsem jak mě pokládá na pohovku u krbu. Otevřela jsem oči a nemohla jsem tomu uvěřit. Přede mnou stála Ginny a Harry. Měla jsem obrovskou radost. Draco odešel k sobě do pokoje, říkal, že si něco potřebuje dodělat. A já si celou dobu povídala s Harym a s Ginny. Povídali mi o škole, co dělají a tak.
H: "A co Ron?"
Ginny s Harrym se na sebe podívali.
G: "Ron se všema přestal mluvit, chodí jen na hodiny a do svého pokoje."
H: "Aha a ví, že se máte rádi?"
G: "Jo to ví, asi proto už nemluví ani s námi."
Ginny i Harry mě objali a odešli. Přišel za mnou Draco." A teď poslední překvapení," nemohla jsem se dočkat. Vůbec jsem nevěděla co má na mysli.
Draco mě vzal do náruče a šli jsme nahoru po schodech. Zamířil do koupelny. Málem mi spadla brada, když jsem ji uviděla. Všude byli lístečky růží, svíčky a šampaňský. Draco mě posadil na okraj vany a začal mě líbat. Začal mi pomalu svlékat triko. když jsem ho měla dole, byl na řadě on. Svlíkla jsem mu triko a zasněně jsem se na něj dívala. Draco se pousmál a utřel mi slinu u pusy. Já jsem si užívala pohled na jeho břišáky, ale dívat se je jako nic, tak jsem si sáhla, byl to úžasný pocit sahat na něco co je jen vaše. Draco mě znovu začal líbat a já spolupracovala, bylo to plný lásky, chtíče a vášně. Mezi polibky mi Draco stihl sundat i legíny, byla jsem jen ve spodním prádle, ale on měl pořád ještě tepláky, to se mi moc nelíbilo. Tepláky jsem mu sundala a nemohla jsem si nevšimnout jeho boule. "Trochu si pohrajeme," řekla jsem si v duchu. Pořád jsme se líbali a já jsem mu sáhla přímo na tu obrovskou bouli, chvíli jsem ho dráždila a on mi vzdychal do ucha, ale nějak jsem na tom okraji vany ztratila rovnováhu a spadla jsem přímo do vody. Draco mě chvíli v tý vodě lovil a naštěstí mě i vylovil. Trochu jsem se napila, ale po chvíli vykašlávání vody jsem se tomu začala hrozně smát a Draco se po chvíli přidal taky.
Shodli jsme se na tom, že to raději dokončíme v ložnici. Zkoušela jsem tam dojít po svých, ale byla bych tam asi až zítra. Tak mě Draco vyzvedl do úrovně jeho pasu a začal mě líbat. Nesl mě až k posteli a opatrně mě na ní položil. Nejistě jsem se na něho podívala. "Neboj se, budu opatrný," usmál se na mě a začal mě líbat na krku. Já jsem se snažila zadržet vzdychy, ale nešlo to a vzdychla jsem mu přímo do ucha. Vzrušilo ho to, cítila jsem to, když se mi jeho obří boule tlačila přímo do rozkroku. Bylo to příjemné. Začal mi rozepínat podprsenku, povedlo se mu to dost rychle. Je vidět, že není začátečník. Draco se mi přisál na jednu bradavku, já se neubránila a vypustila ze sebe vzdych. Draca už moje prsa zřejmě nezajímali a přemístil se k mým kalhotkám. Stáhl je a pousmál se. Začal mě tam dole hladit, bylo to moc příjemné, ale chtěla jsem víc. "Připravená?" zeptal se radši Draco. Já jen kývla na souhlas a čekala jsem co se bude dít. Draco mě začal líbat a pomalu do mě vstupoval, hrozně to bolelo, ale Draco mě rozptyloval líbáním. On přesně věděl co dělat a já mu věřila. Když ho zasunul celýho, začal zrychlovat, byla to hrozná bolest, Draco mě už nelíbal, tak jsem se musela rozptýlit něčím jiným. Zaryla jsem nehty do prostěradla a začala si to užívat. Když jsme se oba udělali Draco se svalil vedle mě a koukal do stropu.
H: "Děkuju za překvapení, ale já pro tebe dárek vlastně mám taky, tak jestli máš ještě náladu?"
D: "No jasně, a co by to mělo být?" zeptal se mě Draco.
Já se stěží převalila k němu a vzala jsem do ruky jeho "kamaráda" a začala jsem po něm jezdit rukou. Draco začal vzdychat. Když se udělal přestala jsem. Po tom všem si mě Draco přitáhl k sobě do objetí. Bylo mi s ním moc dobře a jsem ráda, že jsem svoje poprvé zažila zrovna s ním.
D: "Děkuji za dárek," dodal než usnul vyčerpáním.
H: "Já děkuju tobě," dodala jsem, ale to už nemohl slyšet, protože jsem slyšela jak pravidelně oddechuje. Pousmála jsem se nad tím a usnula taky.
ČTEŠ
Dramione - láska někdy bolí
FanfictionCo se stane, když se Draco zamiluje do Hermiony a Hermiona do Draca? Dovolí jim to jejich rozdílné světy? R: "Hermiona nám chce povědět, s kým teď chodí." z Ronova hlasu bylo znát, že je naštvaný. H: "Dobře, ale Rone slib mi, že se nebudeš zlobit."...