oznámení

330 8 0
                                    

HERMIONA

Dneska chci Harrymu a Ronovi říct, že chodím s Dracem. Ginny to ví a přeje mi to, ale Dracovi nevěří. Myslím si, že Harry to vezme dobře, spíš se bojím jak to snese Ron, ale někdy se to dozvědět musí.

Ráno jsem se oblékla, bylo brzy, snídaně ještě nebyla, tak jsem se rozhodla si jít číst do společenky. Sešla jsem schody, sedla si na pohovku a začala jsem si číst. Byla jsem tak zabořená do knihy, že jsem si ani nevšimla, že je někdo vzhůru. Ron sešel schody a sedl si vedle mě. Já ho začala vnímat až, když promluvil.

R: "Ahoj, chtěl bych si s tebou o něčem promluvit."

H: "Ahoj, jasně tak povídej."

R: "Víš Hermi já nevím jak to říct, já tě mám už dlouho rád a chtěl jsem se tě zeptat, jestli by si se mnou nechtěla chodit."

H: Zaskočilo mě to, nevěděla jsem co říct, "Víš Rone, nevím jak to říct, ale já už s někým chodím."

R: "Vážně a s kým." řekl Ron trochu naštvaně.

H: "Chtěla jsem to říct až na snídani, aby to slyšel i Harry."

R: "No dobře tak na snídani, Harry už stejně stává."

Všichni jsme vyrazili na snídani, já byla hrozně nervózní. Ginny mě chytla za ruku a podívala se na mě ustaraným pohledem.

G: "To zvládneš." povzbudila mě Ginny, já se na ní usmála falešným úsměvem a pokračovali jsme v cestě.

Sedli jsme si ke stolu.

R: "Hermiona nám chce povědět, s kým teď chodí." z Ronova hlasu bylo znát, že je naštvaný.

H: "Dobře, ale Rone slib mi, že se nebudeš zlobit."

R: "Nic neslibuju."

Harry jen seděl a zaujatě poslouchal. Ještě jsem se otočila ke stolu zmijozelu a podívala se na Draca, ten věděl, že jim to chci dneska říct. Usmál se na mě a pokynul hlavou ať jim to řeknu, že bude všechno v pořádku.

H: "Dobře, chodím s D-dracem."

R: "S Malfoyem, doufám, že si ze mě děláš jen legraci."

H: "Ne nedělám si legraci." zvýšila jsem trochu hlas.

R: "Ty chodíš s tím idiotem, vždyť tě celé roky urážel a nesnášeli jste se. On tě jenom využívá." Když to Ron říkal, nebo spíše řval, byl rudej jako rajče. Všichni kdo byli teď v síni tak nás pozorovali.

H: "On mě nevyužívá, miluje mě a já miluju jeho."

R: "Ty nemůžeš vědět co je milovat, já tě miluju." teď už byl hodně rudej.

H: "Ale já tebe ne Rone."

Ron byl hodně naštvaný, napřáhl ruku a uhodil mě do hlavy. Draco se zvedl a běžel za mnou. Pomohl mi vstát ze země a hned jak jsem se postavila na nohy, Ron vytáhl hůlku "Crucio," pak už si jen pamatuji obrovské křeče, a jak se Draco dívá, jak se svíjím na zemi bolestí, jak profesoři odvádí Rona pryč, a jak se ke mě Draco sklání, chtěl mi pomoct, ale nevěděl jak.

Probudila jsem se na ošetřovně, příšerně mě bolela hlava a cítila jsem, jako by mi někdo držel ruku. Podívala jsem se na tu ruku a uviděla Draca jak leží hlavou na mé posteli a drží mi ruku. Usmála jsem se tomu, ale smích mě rychle přešel, protože mě zabolela hlava a já sebou škubla. Jak jsem sebou škubla, tak se Draco probudil, ustaraně se na mě podíval a stiskl mi ruku. "Už ti nikdo nikdy neublíží, slibuji." řekl Draco a políbil mě na čelo.

Dramione - láska někdy bolíKde žijí příběhy. Začni objevovat