Draco se nenávistně podíval na Luciuse, a potom i na mě. Já kývla, aby to udělal. Vstal ze židle a pomalu vytáhl hůlku. Zamířil jí na mě a.........
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HERMIONA
Zamířil jí na mě a řekl pouta na vás. Pak jsem jen viděla jak se ostatní smrtijedi nemohli hýbat. Všimla jsem si Draca, který ke mě běžel a podával mi ruku. Jak jsem se dotkla jeho ruky přemístilo nás to před Bradavice. Utíkali jsme spolu do hradu, a když už jsme byli v bezpečí, Draco mě objal.
D: Už nikdy nedovolím, aby se ti něco stalo,slibuji. Miluji tě, ani si neumíš představit jak moc.
H: Taky tě miluji
Jak jsem to dořekla Draco mě políbil. Když jsme se přestali líbat, tak jsme vyrazili za Brumbálem.
Když jsme měli všechno vyřízené, šli jsme s Dracem za Harrym a Ginny. Byli hrozně rádi, že mě i Draca vidí.
Zbytek roku už byl klid. Bylo to až moc divný. Po škole Draco neměl kam jít. Naštěstí mi rodiče koupili byt, abych nemusela bydlet s nimi, takže tam se mnou Draco může bydlet. Začali jsme chodit do práce. Oba pracujeme na ministerstvu kouzel.
Ráno jsem vstala dřív než Draco, byla sobota, tak jsem ho nechala spát. Šla jsem udělat snídani. Udělala jsem palačinky s ovoce a kávu. Sedla jsem si ke stolu a začala si číst denního věštce. Hned na první stránce bylo napsáno: Skoro všichni smrtijedi v Azkabanu! Znáte je? Lucius Malfoy, Ronald Weasley a další. Upřímě se mi ulevilo, když je Voldemort po smrti, bylo jasný, že je někdy zavřou do Azkabanu.
Dál jsem spokojeně snídala. Slyšela jsem, že jde někdo po schodech. Byl to rozespalý Draco.
H: Ahoj lásko, jak si se vyspal? Zeptala jsem se ho s úsměvem na tváři.
D: Dobře, co bude k snídani? Řekl už s velikým úsměvem.
H: Udělala jsem palačinky s ovocem, dáš si?
D: Jistě madam. Řekl s úsměvem na tváři a sedl si.
Když Draco dojedl, šli jsme společně do obýváku a koukali jsme na televizi. Draco mě začal lechtat a já se začala nehorázně smát. Už mě bolelo břicho, tak jsem ho prosila, aby toho nechal, ale nechtěl mě přestat lechtat. Vzala jsem všechnu sílu, kterou jsem v sobě měla a převalila jsem ho pod sebe. Začala jsem ho lechtat. Jemu se to, ale po chvíli přestalo líbit. Tak mě tentokrát převalil pod sebe on, ale nezačal mě lechtat, ale líbat. Byli to vášnivý polibky. Začal mi svlékat triko a políbil mě na krk. Já mu také pomohla svléct jeho triko a začali jsme se znovu líbat. Za chvíli jsme byli oba nazí. Užívala jsem si každý jeho pohyb na mém nebo i v mém těle. Oba dva jsme se vedle sebe svalili a pomalu a spokojeně oddychovali. Po chvíli jsme oba usnuli.
Když jsem se probudila, bylo už půl dvanáctý. Oblékla jsem se a šla dělat oběd. Draco pořád spal, což se mi hodilo, protože mi nepřekážel v kuchyni. Dodělala jsem oběd a šla probudit Draca. Políbila jsem ho a on pomalu otevřel oči.
H: Dobré ráno šípková růženko je oběd.
D Ale já ještě nechci vstávat. Řekl jako malý dítě a otočil se ke mě zády.
To se mi nelíbilo, tak jsem ho začala lechtat.
D: No jo no jo dobře už vstávám.
Draco se oblékl a šli jsme se naobědvat. V klidu jsme si vychutnávali oběd. Když v tom nás vyrušila důležitá zpráva v televizi.
TV: Dobré odpoledne, důležitá zpráva, z Azkabanu dnes odpoledne utekl jistý vězeň Ronald Weasley. Dávejte si nepřetržitý pozor, je velmi nebezpečný.
Vystrašeně jsem se podívala na Draca.
D: Neboj se, nic se ti nestane, slibuji. Řekl a políbil mě do vlasů.
Byl večer a šli jsme spát. Draco už spal, ale mě nešlo usnout. Musela jsem pořád přemýšlet nad Ronaldem. Mám strach, že se bude chtít pomstít. Přeci z Azkabanu neutekl jen tak.
Ráno mě probudil nepříjemný pocit v žaludku. Okamžitě jsem šla na záchod a začala jsem zvracet. Řekla jsem s, že jsem asi něco špatného snědla, ale nevím co, to by přeci bylo špatně i Dracovi. Mám trochu podezření, že bych mohla být těhotná. Zkusím si test, který mám doma schovaný a uvidím.
Draco pořád spal. Šla jsem na záchod a vyzkoušela jsem si test. Chvíli jsem počkala než se tam ukáže to malé znaménko. Začalo se tam něco zobrazovat a já pomalu rozeznávala znaménko.
H: Je pozitivní! Co mám dělat? Mám to Dracovi říct? Opakovala jsem si potichu.
Rozhodla jsem se, že mu to řeknu u snídaně. Bojím se jeho reakce.
DRACO
Probudila mě vůně míchaných vajíček. Vstal jsem a šel jsem do kuchyně. Hermiona tam celá ve své kráse pobíhala u plotny. Chtěl jsem jí překvapit. Šel jsem k ní a políbil jí na krk. Hermiona se rychle otočila a vypadala, že se jí ulevilo, že jsem to já.
D: Dobré ráno lásko moje. Řekl jsem a pustil jsem se do míchaných vajíček.
Když jsem měl dojedeno Hermiona si sedla na proti mě.
H: Chci ti něco říct. Řekla Hermiona takovým divným hlasem.
D: Dobře. Řekl jsem a začal jsem pít čaj.
H: Víš....no...jsem těhotná.
Jak jsem to uslyšel, zaskočil mi čaj. Začal jsem kašlat a nemohl jsem se nadechnout. Když jsem se konečně vzpamatoval, řekl jsem.
D: A-ale to je skvělí ne?
H: No já nevím, já se bála tvojí reakce.
D: No až na to, že jsem se málem utopil, tak jsem nejšťastnější muž na světě. Miluju tě a mít s tebou dítě je to nejlepší na světě.
Byl jsem hrozně šťastný, už se těším až budu chovat to malé.
ČTEŠ
Dramione - láska někdy bolí
FanfictionCo se stane, když se Draco zamiluje do Hermiony a Hermiona do Draca? Dovolí jim to jejich rozdílné světy? R: "Hermiona nám chce povědět, s kým teď chodí." z Ronova hlasu bylo znát, že je naštvaný. H: "Dobře, ale Rone slib mi, že se nebudeš zlobit."...