Otázka

224 7 0
                                    

DRACO

Dnes jsem vstal  brzy, potřebuji si něco zařídit. Mia ještě spala, napsal jsem jí vzkaz, že do oběda budu doma, aby o mě neměla strach. Oblékl jsem se a vyrazil. Šel jsem do města, mám pro Hermionu překvapení.

HERMIONA  

Ráno jsem vstala a všimla jsem si, že vedle mě nikdo neleží. Šla jsem se podívat dolů do kuchyně, taky tu nebyl. Po chvilce jsem si všimla kusu papíru na stole. Rychle jsem se přesunula k tomu papíru a začala jsem si ho číst. Když jsem ho dočetla ulevilo se mi. Nasnídala jsem se a šla jsem si napustit vanu. Po teplý koupeli jsem se rozhodla uvařit něco dobrého. Do trouby jsem dala péct maso a šla jsem si do obýváku číst mou oblíbenou knihu. 

DRACO

Když jsem přišel k domu, ucítil jsem jako by se něco pálilo. Odemkl jsem dveře a vešel do domu. Podíval jsem se do kuchyně a uviděl jsem, jak se valí šedý dým od trouby. Rychle jsem jí vypnul a šel najít Hermionu. Šel jsem do obýváku a musel jsem se usmát. Hermiona spala a v ruce držela knihu, takže mi bylo jasné co se stalo. Přikryl jsem jí a šel jsem uklidit kuchyň. Když jsem měl všechno uklizené, tak jsem si s kávou v ruce sedl ke stolu a začal jsem si číst noviny. V klidu jsem pil kafe, když se najednou přiřítila splašená Hermiona. Rozeběhla se k  troubě. Ještě než tam stihla doběhnou, jsem se jí postavil do cesty a když do mě vrazila, tak jsem jí obejmul. Políbil jsem jí do vlasů a posadil jí ke stolu. 

HERMIONA

Seděla jsem s Dracem u stolu, když najednou se Draco zvedl. Přešel přede mě a klekl si na jedno koleno. V ruce držel krabičku. Hned mi došlo o co tu jde. Dala jsem si ruce před pusu a začali mi téct slzy z očí. 

D: "Hermiono Jean Grangerová, vzala by sis mě za muže?" Zeptal se mě Draco.

H: "A-ano, moc ráda." Řekla jsem se slzami v očích a skočila jsem Dracovi do náruče.

D: "Miluji tě Hermiono a budu tě milovat dokud nezemřu."

H: "Taky tě miluji, neumím si představit život bez tebe." 

Draco vstal ze země a vzal mě do náruče. Nesl mě do naší ložnice, položil mě na postel a začal mě líbat, po chvilce jsme přestali a já jsem Dracovi usnula v objetí. Ještě než jsem usnula jsem zaslechla Draca, jak říká, že mě miluje.

Probudili jsme se až ráno. Dnes jdu na ultrazvuk, jsem nervózní, i když všechno je zatím v pořádku. Draco mi slíbil, že tam půjde se mnou. Máme tam být v deset, takže máme hodinu. Nasnídali jsme se a vyjeli jsme. Vešli jsme do ordinace, lehla jsem si na lůžko a sestřička mi přejížděla po břiše. 

S: "Gratuluji máte dvojčátka, holčičku a chlapečka"

Draco i já jsme se na ní překvapeně podívali. Všimla jsem si, že Dracovi ukápla slza. Chytla jsem ho za ruku a políbila jsem ho. 


Dramione - láska někdy bolíKde žijí příběhy. Začni objevovat