Pansy

691 16 0
                                    

HERMIONA

Je tu další školní rok v Bradavicích, už se moc těším na Harryho, Rona a na Ginny. Je to poslední školní rok v Bradavicích, tak si ho musím užít.

Hned jak jsem se ráno probudila, oblékla jsem se a šla jsem do kuchyně. Máma s tátou už byli připravení, táta snídal a četl si u toho noviny a máma mi připravovala snídani. Sedla jsem si ke stolu a začala jsem snídat. Po chvíli na mě táta promluvil "Dávej na sebe ve škole pozor, dějí se divné věci," "ano tati budu na sebe dávat pozor, ale teď by jsme už měli vyrazit," řekla jsem. a jak jsem to dořekla, tak jsme vyrazili. Na nádraží jsem se rozloučila s rodiči a rozeběhla jsem se proti zdi mezi nástupištěm 9 a 10. Hned na nástupišti 9 a 3/4 jsem uviděla Harryho a Rona. Chtěla jsem se za nimi rozeběhnout, ale do někoho jsem narazila.

Tak to jsem vážně nepotřebovala. "Nemůžeš dávat pozor ty mudlovská šmejdko," řekla ta hnusná Pansy. Já se jen zvedla ze země a nic jsem neříkala. "Někdo ti uřízl jazyk, neumíš se omluvit?" Řekla Pansy. "Omlouvám se ty šeredná náno," řekla jsem a otočila se k ní zády. Pak už jsem za sebou slyšela jen: "Budeš litovat toho, jak jsi mě nazvala." Já jen protočila očima a šla jsem za klukama. S klukama jsem se objala a šli jsme si sednout do vlaku. Našli jsme jedno volné kupé. Celou cestu do Bradavic jsme se bavili, co jsme dělali o prazdninách.

DRACO

Tenhle rok bude zajímavej. Mám jeden důležitý úkol, zabít Brumbála. Už se těším, až světu bude vládnout zlo a nebude tu ten otravný Potter. Nesnáším ho, náš vyvolený bude brzy mrtví.

Ještě než jsem vyrazil na nástupiště, otec mi musel dávat kázání o tom, jak je strašně důležitý splnit ten úkol, a když ho prý nesplním, tak mě Voldemort zabije.

Na nástupišti 9 a 3/4 jsem se přivítal s Grabem a Goylem, ale nikde jsem neviděl Pansy, což jsem si docela oddychl, protože se na mě vždy hrozně lepí. Najednou jsem zaslechl řev, který patřil Pansy. Šel jsem se podívat co se děje a viděl jsem Grangerovou na zemi a Pansy, jak na ní něco řve. Sledoval jsem to z dálky, aby mě neviděla Pansy. Grangerová se přes léto dost změnila, vypadá mnohem líp než dřív. Ale co to tu říkám je to mudlovská šmejdka, nemůže se mi líbit a ani se mi nelíbí. "Omlouvám se ty šeredná náno." Nad touhle větou jsem se musel pousmát. Šel jsem pomalu do vaku a hledal jsem volné kupé. Sedl jsem si do volného kupé a po chvíli tam přišli i ty dva tupci a taky Pansy. Pansy celou cestu přemýšlela, jak by se mohla pomstít Hermioně. Začal jsem se trochu bát, protože Pansy má vážně hrozný nápady na pomstu, do kterých mě chce pořád zapojovat.

Dramione - láska někdy bolíKde žijí příběhy. Začni objevovat