12.bölüm

75 2 0
                                    

Ev babasının ölümün den sonra bu kadar kötü olmamıştı.
İnsanlar kaderin kötü bir şey yaşatınca sen biraz sakinleş arkana yaslan hayatın artık hep güzel gidecek sen acını yaşadın artık bundan daha büyük acı yok diyeceğini düşünüyorsunuz.
Ama..
O size öyle olmadığını ilmek ilmek işleyip öğretir ve size üstün acılara göğüslerinizi germek kalıyor.

Ada evde yorganın altında öylece duruyor artık göz yaşlarıda onu terk etmiş şişen gözleri ağlamayı kesmişti onun iyiliği için..(size sizden faydalı yoktur dercesine)
Böyle iki gün geçmiş annesi merak eddip kapıya haticeyi göndermişti.

Ada arkasını döndü kapıyı açıp bi hışımla yatağa girip neden geldin hatiçe teyze dedi.
Hatice teyze kızım neden annene gitmemişsin merak etmiş seni.

Ada ben çok hastayım diye bildi ve ağladı.
Hatice teyze yavrum neyin var soğukmu aldın grip mi oldun sen söylemedin bana kıyamam ben sana çorba yapıcam tamamımı kızım dedi ve ellerini kızılın en güzel tonlarına ada'nın saçlarına sürdü.

Ada teyzem sen anneme bak yeter ben toplanırım derken titredi ve gülerken göz yaşı sol gözünden aktı ellerinin tersiyle sildi ve yatağa uzandı duramıyor du dik oturamıyordu kemiklerini kırıp kalbini çıkarmışlardı o yüzdendi kaburga ağrısı.

Hatice teyze evden çıkınca.

Ada çığlık attı neden yaptın nedennnnnn dedi ve uyukuya daldı.
(Acıları uyku iyleştirir zaman tedavi eder insan beyni unutur)
Bunu hayat bilir kader oyunu yeniler meleklerimiz yazar
Ada, ben, sen oynar.

Acı üstüne acı üstüne acı bu hayat ada'nın dı insan oğlu yaşamadan ölmez ya kaderini oda yaşayacaktı.

Günler gecti ada iğleşmiyor annesi hastanede onu bekliyor balonları sönüyor çiçekçi arkadaşı merak ediyordu tabi dükkanın önündeki çiçekler de ve doktor da.
Ayten adayı merak edip evine gitti kapıyı çaldı sersem sersem yataktan kalktı kapıyı açtı ada.
Ayten senmisin sensin dedi boynuna atıldı ve ağlamaya başladı kurtar beni dedi.
Ayten ne oldu çiçeğim hastaymışsın bak kaç gün oldu neden iğleşmedin sen bakim hala dedi hiç bir şeyden habersiz...

Helyum 'la gelen güzellik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin