23.bölüm

25 1 0
                                    

Yaz ayları kışı yaşıyor sessiz bir çığlık rüzgarlarla beraber  yaprak koparıyor ve ayaklarımın altında ezilerek renk değiştiriyordu bu yapraklar.
Gülüşleriniz bile soluyor yanak çukurunuza su birikiyor ve güneş çok uzak iklimlerde. Göç edecek imkanınız dahi yok kanatlarınız bunu kaldırmayacak kadar güçsüz ve sizde o yağmurlu havada uçmayacaksınız biliyorum.
Ben hep yaşlanan ve o yaşı aldıkça güçsüzleşen biriyim inancını ebedi güzel hayatı kazanamıcağını düşünen ve bu hayatın önemli kısımlarını hiç uğruna kaybeden biri.
Umutla yaşıyoruz umudu düşünüyoruz ve umudun nefes almasını bekliyoruz ama hep soğuk kapıların içinde içi geçmiş düşüncelerle.
Hayat gülmeyi bilen bir canlıdır ama insanlara ağlamayı öğrettiler kendi türünü üzdüler kırdılar ve hayatın kendilerine gülmediğini söylediler ögrettiler.
Sen din belki bunu yapan belkide benim. Kendi iradem ağlattı gözlerimi dudaklarımı çöktürdü ama bu topraklar hep son bahar hep kış. balkon kapısı acık rüzgar esiyor hafif perde uçuşuyor dalgalı bi hali ile orta kısmı dantelli ve pembe çiçekleri olan bu rüzgar ordada esiyormudur kokun gelirmi onunla ya benimki sana esermi eserse hatırla beni bolanların uçuşunu bal rengi gözlerini unutmadım sevgili...
Dünyayı terk edeceğiz özgürlüğü temsil eder gibi uçup gök yüzüne kanat çırparak o zaman bütün sevdiklerimizi ordaki balonlar gibi izleyeceğiz.

Ada evin yolunu bitirmiş kapının hemen beş on adım uzağında ayakları tutmuyacak şekildeydi
artık kaçmak yok yükü omuzlamak gerekiyordu
doktor onu görünce bir korku sardı içini ama konuşacak ve o tutkulu aşkıyla onu ikna edecekti
konuşalım lütfen artık kaçamazsın dedi sezgin
ada başını öne eğdi evet konuşalım derken sesi titriyordu.
sezgin bin arabaya dedi ama ayten lafa girdi ne diyosun sen diye.
sezgin sende bin o zaman cocuk oyuncağı değil bu o cocuk benim dedi.
ada ellerini kaldırıp sert bir tokat atıp arabaya bindi ayten de arkasından bindi.
sezgin yanaklarındaki ellini alıp arabaya bindi ama öyle bir gaza basışı varki yürek hoplattı.
yakın bir muhallebicide oturdular ve söyle konuya gireyim dedi.
ben seni gercekten seviyorum biliyorum bu yaptığım yanlış belki de suç ama kendimi kontrol edemiyordum ve sende bunu kabul etmeyecektin bu yüzden böyle bir şey  düşündüm ikimizede zarar verdim benim çocuğumu taşıyorsun karnında bunun sorumluluğu bana ait ve benimle evlenmeni istiyorum bunun kararını şimdi verme ama senden haber bekliyorum yerimi adresimi biliyorsun ne zaman istersen ailemle gelirim dedi ve kalktı masadan hesabı ödeyip onların yanlız kalmalarını istedi bir süre sonra sesizliği ada ağlıyarak bozdu ben nasıl yapıcam dedi. Ayten abla ne yapıcam şimdi dedi sonra derin bi nefes alıp evlenmem gerekiyor hem de ilk kez aşık olduğum ve hoşlandığım insandan uzakdurup onu unutarak yapmamlazım.
ellerini karnına götürüp okşadı karnını onun canına kıyamam bunu ona yapamam dedi . kabul edicem bu teklifi diyerek sustu.

Helyum 'la gelen güzellik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin