Ayten çayları doldururken ada konuyu anlatmaya başlayacaktı ki ayten sözünü kesti siz doktorla yemeğe çıkmıştınız o günün sonrasın da böyle hasta oldun ve kendini eve kapattın dedi aday'a dönüp.
Ada başını önüne eğerek ben hasta değilim yemek yerken dedi o akşam evet o akşam demesiyle ağladı ve aytenin olduğu sandalyenin önüne çöküp dizine yattı aytenin o akşam yemeğe cıktık her şey yolundaydı çok güzel ve çok iyiydi sonra yemek bitti ve benim başım dönmeye başladı dedi arabaya bindik sonrasında hiç birşey hatırlamıyorum dedi.
Ayten hayır bunu yapmış olamaz öyle değil de ada öyle değil de.
Ada hıçkırık la karışık uyandığımda kimse yoktu cıplaktım dedi.
Ayten gözleri sinirden kızarmış ağlamaya başlamış tı
Kalktı onu kendi ellerimle öldürücem dedi.
Ada bana not bırakmıştı pişman değilim seni istiyorum yazmış.
Ayten pilik erif aptal bencil nasıl böyle bişi yapar neden anlatmadın bana ada'm neden.
Ada ağlayarak nasıl acıklayacaktım bilmiyorum dedi nasıl bana tecavüz etti derdim yardım et bana ne olur yalvarırım dedi.
Ayten ben onunla konuşmaya gidiyorum hesap vericek o pislik dedi sana yarın gelicem konuşucaz üzülme içini ferah tut ben senin arkandayım dedi.
Ada annem nasıl iyimi onu çok özledim utanıyorum dışarı çıkmaya onun yüzüne nasıl bakarım ona nasıl anlatırım hasta zaten onu kaybedemem sadece siz ve annem var benim için dedi ağlarken.
Ayten sarıldı ben o adamı geberticem dedi sen merak etme üzülme kızıl gülüm üzülme gidiyorum hastaneye haberin olsun.
Ada kapıya kadar gecirdi sonra yatağına döndü ada bu olaydan dolayı üç kilo vermiş süzülmüş solmuştu aç kalmış güç süzleşmişti yine derin bi uykuya daldı.
Ayten yolda hem ağlayıp hem düşünüyordu. Bu kız ne zaman gülecek nasıl bir Kader nasıl bir bahtır bu kız babası trafik kazasından dolayı öldü. Yedi yılda kendine geldi annesi hastalandı tecavüze uğradı yeter ben kaldıramıyorum o kız bunları yaşıyor da ayakta kalıyor dedi ee doktor bende seni geberteceğim sen görürsün....