Oturup böyle sohpet ederken ertesi günü düşünüyordu ada çayını yudumlarken dostu hadi kalk bakalım şu dükkanı bi temizliyelim çürüyecek nerdeyse buradan küf kokusu geliyor ada! sendenmi yoksa....
ada gülümsedi evet canım koku geliyor ama o senin koca popondandır.
kalkıp bardakları köşeye koydular toz bezlerini ıslatıp camları rafı helyum tüpününde sildiler hafif çalan müzik sesisini son ses acıp oynamaya başladırlar...
gönül gözüm kapalı sana bilerek yazılıyorum A penceresi aralı her yerine bayılıyorum derken ada.
içeri bal göz girdi buna tepki olarak aman allahım dedi ada senin yani sizin burda ne işiniz var dedi.
bal göz balon almaya geldim dedi ada gercektenmi onun için mi.
bal göz evet burası baloncu değilmi hanım efendi dedi.
ada evet bey efendi kaçtane istiyorsunuz balonlar hangi renk olsun.
bal göz her renk olsun lütfen ve elli tane olsun.
ada oturun hazırlıyoruz hemen dedi asık bi suratla bal gözü oturtup arkada balonları seçip şişiriyordu kızmış şekilde tabi arkadaşı dururmu senin içi gelmiş belli bakarmısın ne kadarda tatlı bir insan.ada ne alakası var bak bu kadar balon mu alınır canım dedı benim için değil belkide balona ihtiyacı vardır ve belki süpriz yapıcaktır birine sanada iş olsun dedikodu yap hemen...
ada içeri girip hepsi burda dedi ada yarısını arkadaşı yarısını ada dışarı çıkardılar bal göze uzatırken balonu sıkı tutun uçmasınlar dedi ve bal göz parasını uzattı balonları aldı.
merak etmeyin onlar çok özel birinin tek bir tanesini kaybetmem dedi bal göz.
Arkasından baka kalan ada ne dese şaşırdıkı Allah seni bildiği gibi yapsın be adam dedi.
arkadaşı hadı ada üzülme gel hadi dükkanları kapatalım yeter bu ğün bukadar aksiyon.
ada evet ben bu kadarını bile zor kaldırdım artık huzur verin bana yeter dertlerim dedi dükkanlar kapatıldı ve evin yolu tutuldu...