21.bölüm

50 2 0
                                    

Gecmişin tozlu rafların da duran eşyaları izlememek lazım yada vitrin de yep yeni eşyaların hayatınıza girmesini beklememek lazım. Hayallerini düşünüp kurarken gecen dakikaların degerini bilmek için yaşamalı hayatı. Sonrası gelince bizi bulamayacak ve gecmişiniz sizi bataklıkta tutmaya yarar. Tecrübelerinizi düşünerek unutucak hale getirirsiniz ve hayat sizden daha büyük ve adillikten yana olmayacak tır ona karşı hamle yapmanız gerekir.     Bu sizin salak olmanızla çok alakası var oyunu oynadığınızı bilirken hareket etmemekte yaşamı kaybetmektir ve çoğu insan oyunun içinde olup oyunu unutan bir varlıktır.
Göz kapaklarının içinde ki o umutsuzluk doktorun sesiyle dağıldı. Ada hanım kalka bilirsiniz dedi.
Ada yer yüzünün tersini görmüş haliydi...
Konuya doktor sizi biraz geldiğinizde korkuttum kusura bakmayın hastam varken hasas oluyorum dedi .
Ada konuya girdi o önemli değil ama bana sorunumu söylermisiniz kaç aydır adet olmuyorum. Derken masaya gectiler söze girdi doktor.
Ada hanım şöyle söyleyeyim siz bekar bi bayansınız özel ilişkinizde üç ay önce hamile kaşmışsınız umarım bu aşkınızı evlilikle taçlandırırsınız hayırlı olsun dedi.
Otururken dizlerinin kesilmesini yaşarmı insan ada bunu tatmıştı o bir on dakika sabit baktı gözleri dolu ama ağlamak yoktu şimdi tozlu veya tozsuz her ne varsa hayallerin hepsi suya düştü.
Ada teşekkür  edip odadan cıktı'
Aytenle hastaneyi terk ettiler hızlıca.
Bunu doktor sezgin camdan izlerken adanın hastaneden cıkısını gördü ve bir hışımla odadan cıktı.
Resepsiyona inip hey sen gel buraya dedi ' kız afalladı banamı dediniz siz sezgin bey . Sezgin evet ada hanımın hastane de ne işi vardı söyle dedi. Kız ada kim dedi sonra ada arslan mı dedi. Doktor evet neden geldi bişeyimi var dedi ziyaretemi geldi die sordu. Kızcağız doktoru böyle ilk defa görüyordu.
sezgin bey o kadın doguma geldi nazlı hanıma randevu derken tam.
Sezgin doktor merdivenleri ikişer ikişer çıktı ve aynısını oda yapıp kapıyı zorlayıp açtı ve içeri girdi. Bu defa nazlı yeter neden bu kapı çalınmadan giriliyor dedi ve aa sezgin senmiydin dedi.
Bir hastam da kapıyı çalmadan içeri girdi de o sandım seni.
Sezgin o dediğin adamıydı dedi.
Nazlı: evet oydu...

Helyum 'la gelen güzellik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin