seni hatırladım sen savaş çıkan ülkelerde ölen erkek çocuksun. 300 tane havan topu atılmış memleketsin evet sen evlatsız anne ve yine sen babasız kız evladısın büyük kocaman acılar yaşanırken. Büyük paralar yenir sen Şırnak'sın sen hakkari sınırısın sen diyarbakırda sursun yada mardinsin . işte nebiliyim surye'sin savaş çıkan mısırsın yani sen dünyada acıların ortağısın. sonra ve en büyüğü sen savaşta ölensin..
Eve dönüldü o konuşmadan sonra sessizlik başladı. Kararını vermişti bu kötü plan içini rahatlatmıştı bi kadının çıkış yolu bile bu durumda araması çok kötü bir duygu.
Ada içindeki insanı öldüremedi ve onun hiç sevmediği bir insanla evlenmenin karırını aldı.
Kapıyı çaldılar eve girdiler ayten le. Girişteki küçük paspas kirlenmiş ve yamuk duruyor gibiydi ada onu düzeltirken adanın annesi kapıyı actı kızım hoş geldiniz nerdesiniz kaç saattir bu gün izinliydin hani evde oturucaktık dedi.
Ada anne hastaydım ya hani hastaneye gittimya dedi ada unuttunmu anne . Ay allah nasılda unutmuşum yaşlılık işte ayten seni bile unuttum gelin içeride anlatın doktor ne dedi iyimişmisin peki.
Ada anne bir dakika heyecanlanma dedi bırakta bi içeri girelim dedi . Ayten iyiyiz biz bir şeyimiz yok sabahtan cıktık acıktık evde yemek varmı sen onu söyle. Var tabi olmazmı aytenciğim yeşil fasulye pilav var dedi. Adanın annesi salona geçtiklerinde kızım senin gözlerin neden şiş ağladınmı sen doktor kötü birşeymi dedi yavrum annem. Ada yok anne mutluluktan dedi. Annesi hayırdır kızım ne mutluluğu. Ada evlenme teklifi aldım ve kabul ettim diyince. Annesi kim o cocuk tanıyormuyuz biz dedi nasıl bana sormadan cevap verirsin kızım .
Ada evet tanıyoruz anne senin doktorun seni iyleştiren doktor diyince annesi gülümsedi iyi iyi ben o çocuğu çok seviyorum zaten dedi.
Ada oda beni seviyormuş ailesiyle istemeye gelicekmiş beni dedi.
Annesi gelsinler tabi kızım sen istiyorsan olur hadi yemek iyelim bari diyip konuyu kapattı...