Ertesi gün
Haber yolladı ada ayten ile Dr.sezgine bu hafta gelip isteyin.
İçin de olduğum dünya beni boğuyor ileri doğru akan zaman hiç bu kadar şifasız olamaz dı.
Kıyametin kendisiysek biz bizi yine biz koparıyorsak
Günün akşamı gündüzünüzse ve akşamınız hiç korkunç değilse rüyalarınız da korkuyor ve ağlıyorsanız gercekte his kaybınız varsa yaşamak denirmiydi acaba buna.
Hadi ama büyüdün de bana hayat okadar da kötü olamaz de gel avut beni hayat çok güzel sana tepsilerle mutluluk sunacak de ben bunlara inanıcak şekilde karşılayacağım seni.
Ayten hastaneye yaklaştı ve doktor sezginin odasına girdi.
Doktor aytene hoş geldiniz dedi haber mi getirdiniz.
Ayten evet konuşalım biraz sezgin bey dedi.
Ada çok mutsuz onu mutlu etmenin çaresi varmı bilmiyorum ama artık mutlu olsun sizde üstünüze düşen görevi yerine getirin kısa zaman da istemesi olsun bekliyoruz haftaya dedi ve sustu.
Doktor tamam annemlere haber veririm geliriz bizim evlerimiz ayrı uzak biraz onların evi bu tarafa dedi haftaya görüşürüz ayten abla ve size abla diye bilirmiyim dedi doktor.
Ayten kafasını onaylar şekil de salladı odadan çıktı ama tedirgindi ruhu sıkılıyordu bir aksilik çıkmasa bari die sayıklıyordu ayten her şey güzel olur insallah dedi ve evin yolunu tuttu.
Kapı çalıyordu ada mutfakta yemek hazırlıyor annesi de masayı hazırlıyordu ayten yemeğe yatişmişti.
Sesi duyunca kapıya yöneldi iki kaylı ahşap evde oturuyorlar dı adalar mutfak alt katta oturma odasıyla beraber ada kapıyı actı.
Hoş geldi ayten abla gel bizde sofrayı hazırlıyorduk yemek dolduruyordum dedi. Ayten haberi verdim dedi sesizce hafta gelcekler istemeye.
İçeri girdiler ayten oturdu masaya annesini öpüp
Ada da yemekleri getirdi oturdular hep beraber yemekte nohut pilav ve cacık vardı.
Konuştu ayten bu gün damadımızın yanına gittim de ailesine haber vericekmiş haftaya kızımızı istemeye geliyorlar haberin olsun canımcım kızımız gidiyor gelin olucak artık.
Ayten şimdi başlarız artık çeyize gelinliğe kınaya ohh ohh ne güzel şeyler adayada nasıl yakışır gelinlik dedi.
Ada gülümsedi dimi ya nede güzel olurum ben diyip dalga gecer gibi güldü.