29

2.7K 119 14
                                    

Evo mene :) Kako ste mi? Šta ima novo kod vas? Jeste li iščekivali novi nastavak? Po nekoj mojoj proceni, ovaj i sledeći nastavak će biti ovako malo opušteniji, a zatim možete ponovo očekivati svašta od mene :) Do tada, nadam se da će vam se ovaj nastavak svideti... Ostavite vote i svoje mišljenje u komentaru, a mi se ponovo čitamo uskoro... Šaljem vam mnogo zagrljaja i poljubaca :)

Nepomično sam ležala na svom krevetu  okupana mirisom lavande kojim je odisala čista posteljina. Ispod podignutih roletni na prozoru kraj kreveta belilo se prostrano dvorište. Krupne vlažne pahulje snega još uvek su se spuštale debljajući hladan prekrivač. Osećala sam spokoj u duši. Smešak mi je treperio na licu dok sam prstima crtala nepovezane linije po svojoj ruci razmišljajući o Damjanu. Želela sam da je tada bio kraj mene. Želela sam to više od ičega.

Oglasilo se tiho kucanje na vratima i mama je provirila u sobu. Ušla je noseći šolju zelenog čaja i nekoliko kolutića limuna kraj nje. Sklonila sam pogled sa prozora i okrenula se ka njoj kada mi je spustila čaj kraj lampe. Pomerila je moj prekrivač na krevetu te poravnavši pantalone sela kraj mene.

"Sretan Božić. Jesi se naspavala, mila?", klimnuvši glavom uspravila sam se na krevetu te je zagrlila zaželevši i njoj sretan Božić i uzela šolju sa ormarića. "Srce mi je na mestu kada te vidim u tvom krevetu. Mnogo si mi nedostajala. Pričaj mi, kako ti je na poslu, kakvi su ljudi tamo, da li se događalo nešto posebno?", postavljala je mnogo pitanja želeći saznati sve što se izdogađalo u mom životu. Nasmešivši se, kratko sam dunula u čaj te otpila gutljaj.

"Na poslu je stvarno divno. Obaveze koje imam nisu teške za obaviti i na neki način zaista uživam u njima. Ljudi su veoma prijatni i rado će ti pomoći. Upoznala sam jednu stvarno finu devojku, Ines, i mnogo smo se zbližile i sprijateljile. Jednom ću je povesti sa sobom da je upoznate", govorila sam razmišljajući da li da joj kažem za Damjana. Nisam mogla. Kada sam poslednji put imala dečka mama je to odmah saznala i bila je slomljena gotovo koliko i ja kada smo prekinuli. Nisam želela da još jednom doživljala sve to ukoliko se, možda, Damjan i ja raziđemo.

"Fino. Rado bih je upoznala. Nego kako je Tia? Sigurno vam je sada divno kada radite na istom mestu. Je li i ona otišla kod svoje majke za ove praznične dane?", zakačila je dugi plavi pramen kose iza uveta i osmehnula se. Primakla sam šolju ustima i uzela veliki gutljaj toplog čaja kako bih imala dovoljno vremena smisliti šta ću joj odgovoriti.

"Tia je odlično. Vratila se kući sad na nekoliko dana", izvila sam ugao usana te spustila pogled i otpila još jedan gutljaj. Telefon mi je zazvonio te sam ga uzela kako bih videla ko me zove. Na osvetljenom ekranu poskakivala je Damjanova slika. Nasmešila sam se skrivajući svoj osmeh, a potom sam objasnila kako me zovu u vezi novog predstavljanja kolekcije. Mama je ustala sa kreveta te izašla iz sobe. Povukla sam prstom po ekranu te prislonila telefon uhu.

"Nela, nedostaješ mi mnogo. Vrati se što pre, molim te. Ne mogu ja bez tebe", sa druge strane Damjan je govorio brzo tužnim glasom. Tiho sam se zakikotala

"Volim i ja tebe, srećice", govorila sam dok sam duboko u sebi osetila neopisivu prazninu i nedostajanje. Želela sam ga zagrliti, osetiti njegovu kožu, miris, čuti njegov smeh. "Dolazim brzo, obećavam", dodala sam te smo nakon kratkog razgovora prekinuli vezu.

Ustala sam i skinuvši sa sebe toplu zimsku pidžamu obukla sam se u svečaniju odeću te stala ispred ogledala. Crveni džemper protkan srebrnim nitima zakačio se za moje crne pantalone te sam ga poravnala i još jednom se pogledala u ogledalo. Kosu sam uplela u pletenicu te dovršila svoj čaj i izašla iz sobe.

Pucketanje vatre čulo se svuda po dnevnoj sobi. Prišla sam tati koji je sedeo u fotelji i čitao jutarnje novine te zaželevši i njemu sretan Božić pružila sam mu zagrljaj. Ušla sam u kuhinju i ostavila šolju u sudoper te uzela činiju sa suvim grožđem koje je preostalo od ukrašavanja kolača prethodne večeri i vratila se do tate. Sela sam u fotelju naspram njega skupivši noge u kolenima te uzimajući po malo grožđica pokušavala sam iščitati vesti sa naslovnih strana.

Sa stilomWhere stories live. Discover now