VOLIM VAS ♥️

2K 59 13
                                    

Hej!

Dugujem vam jedno veliko, ma šta veliko, ogromno izvinjenje i jednako toliko objašnjenje...

Još kada sam počinjala pisati ja sam sebe naučila i navikla da to radim noću. Nekako, kada prođe ponoć i sve utihne imam dovoljno mira da kreiram živote svojih likova. U trenucima kada pišem deo sebe odvajam i predajem priči, likovima, papiru. Možda je čudno, ali tada se nekako osećam "ranjivo" i jednostavno ne mogu pisati preko dana kada me drugi ljudi, pre svega moji ukućani, gledaju.

Ova navika ne predstavlja mi nikakav problem kada idem u poslepodnevnu smenu u školi. Tada redovno ostajem budna do dva sata iza ponoći i mogu pisati koliko god želim.

No, sve to postaje teže kada krenem u jutarnju smenu, što se dogodilo pre nekih mesec dana. Ja svakoga dana ustajem u šest ujutro i nemam snage ostajati budna dugo u noć i pisati. Ukoliko se to i dogodi, sledećeg dana ne mogu redovno funkcionisati. Kada idem ujutro u školu, uglavnom pišem vikendom, petkom i subotom, i donekle se uspevam sustići.

Razlog zbog čega nastavak ove nedelje ponovo nije izašao na vreme jeste taj što sam u subotu imala radnu subotu, išla sam u školu i bila sam mrtva umorna uveče. Nastavak koji je trebao izaći sam stigla napisati samo do pola i ne želim da nažvrljam ostatak i posle ne budem zadovoljna s njim jer je taj drugi, preostali deo dosta bitan. Znam da svi iščekujete nastavak i da ne zaslužujem svu podršku koju mi pružate s obzirom na moju redovitost, ali žao mi je.

Sada u subotu idem na ekskurziju i opet celi dan neću biti kući, ali obećavam da ću napisati nastavak za utorak pa makar ostala budna i do jutra. Ukoliko uspem sutra poslepodne dovršiti nastavak koji je trebao izaći ove nedelje izaće još sutra.

Obećavam da ću vam se iskupiti. Ako želite sada, za prvi maj, dobićete i četiri nastavka u četiri dana kako bih nadoknadila. Ako bude trebalo spavaću po danu, a pisati noću, samo da dobijete nove delove i da vam se bar malo odužim za svu ljubav koju mi svakodnevno pružate :)

Nadam se da ćete mi oprostiti i da se ne ljutite mnogo... Volim vas puno i šaljem vam puno poljubaca i zagrljaja ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Sa stilomTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon