~~Melek'ten Devam~~
Yavaşça gözlerimi açtım.Burası da neresiydi.En son ne oldu? Ah, hatırladım. En son sağlam bir dayak yemiştim. Sonra Yoongi geldi.Beni kızların elinden kurtardı ve bana doğru yaklaşmaya başladı.Gerisi yok bu kadar hatırlayabiliyorum.
Muhtemelen burası da onun evi ve şuanda bulunduğum oda da onun odası.Çünkü şuan onun yatağındayım.Yatağı kendisi gibi kokuyordu.Yalnız oda baya bir büyüktü.Epey zengin olmalı.Zengin olduğu kadar da şımarıl da.Neyse çocuğun hakkını yemiyim.Zahmet edip beni evine kadar getirmiş.Sahi gidip ona teşekkür etmeliyim.
Zar zor yataktan kalktım.Kemiklerim sızlıyordu.Ahh cidden bu ayılar beni nasıl dövmüştü böyle yaa?!
Aşağı inip Yoongi'ye seslendim.
"Yoooongiiğğ!"
Yoongi:
"İçerdeyim Melek.Salona gel."Sesin geldiği yöne doğru gittim.Burası salondu sanırım.Çüş lan! Salon,salon değil bildiğiniz uzay boşluğu.Baya bir büyüktü. Benim evimdeki bütün odaları birleştirsem bu kadar büyük olmaz.Ne gerek var ki bu kadar büyük eve? Tek yaşıyor sonuçta.
"Merhaba Yoongi.Şeyyy,ben...teşekkür etmek istemiştim.Yani sen olmasaydın ben belki de dayaktan geberecektim.Çok sağol gerçekten."
Yoongi:
"Ahh hiç önemli değil.Seni orada öylece bırakıp gidemezdim."'Seni öylece bırakıp gidemezdim.'
Cidden bana böyle mi dedi? Hem de Yoongi? Oha 40 yıl düşünsem Yoongi'nin bunu bana söyleyeceği aklıma gelmez.
Yoongi'nin gözlerinin içine baktım.Adeta insan kayboluyordu onun gözlerinde.Bir dakika lan?! Noluya bana yaa?! Ben Yoongi'den nefret ediyordum.Ne ara bu kadar değiştim? Bana ne yapıyorsun Yoongi?!
Nihayet sonunda kendime gelip konuşabilmiştim."Şey,ben artık gidiyim Yoongi.Herşey için tekrar teşekkür ederim."
Bana gülümseyip karşılık verdi.
Yoongi:
"Önemli değil Melek.Sonra görüşürüz.Hoşçakal!""Bye bye! Yarın görüşürüz."
Diyip çantamı aldım ve ayakkabılarımı giyip koca villadan çıktım.Baya ekşınlı bir gündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Ne Yaptın?! {MYG}
FanfictionYoongi ve Melek... 2 çılgın gencin bir üniversitede buluşmaları ve hiç beklenmedik bir hikayeyle karşılaşmaları... Şimdi arkana yaslan ve hikayelerimi okuyarak rahatlamana bak...