'<Melekten>'
Ne?! Ne dedi o?! Benden hoşlanıyo mu? Nasıl yani? Ama.. Ben... bilmiyorum. Ondan hoşlandığımdan emin değilim. Tamam seviyorum ama aşk anlamında değil. Emin olmadığım birisiyle çıkamam. Sonra ilişkimiz ileriye gider ve evlenebi... Ahh ne yapacağım?!
Ne diycem?Cevap beklercesine gözlerimin içine bakıyor!! Onu asla kırmak istemiyorum. Ama ondan hoşlandığımdan da emin değilim. Tamam düşün. Düşün...
Aklıma gelen ilk fikirle hızlıca konuşmaya başladım.
"Yoongi. A-ama ben...benim hoşlandığım var. Veee... biz... sanırım şuan çıkıyoruz. Y-yani sanırım değil çıkıyoruz. Evet evet biz çıkıyoruz."
Yoongi'ye baktığımda kalbinin kırıldığı gözlerinden belliydi. Çok.Kırılmıştı. Lanet olsun. Neden böyle bir aptallık yaptım ki?! Ama söyledim artık. Geri çeviremem.
Sonunda kendini toparlayıp konuştu.
Yoongi :
"Öyle mi...Ben...Bilmiyordum. Çok üzgünüm. Artık gitsem iyi olucak sanırım. Eğer istemezsen bir daha karşına çıkmam."Dedi ve birşey söylememe izin vermeden hızlıca çıktı. Ne bok yiycem şimdi ben?! Onu çok kırdım. Nasıl herşeyi düzelticem?? Bu kadarı çok fazla. Tek başıma kaldıramam. Tek çözüm kaldı. Birtanecik kuzenim BURAK
£ Yoongi £
Eve geldim ve hızlıca kendimi yatağıma attım. Anlamıyorum. Nasıl sevgilisi olur ki? Daha önce de hiç bahsetmemişti. Ben hayatımda ilk defa aşık oldum. Onda da böyle birşeyle karşılaştım. Keşke onu hiç tanımasaydım. Keşke hiç ona aşık olmasaydım.
Bir daha nasıl yüzüne bakacağım? Nasıl karşısına çıkacağım? Nasıl onunla eskisi gibi olacağım? Herşeyi mahvettim. Hiç söylememeliydim. Ben bunları düşünürken yavaşça gözlerim kapanmaya başladı.
Melek'in yanıma gelmesiyle gözlerimi açtım. Beni uyandırıyordu. Ayağa kalktım ve ona sarıldım. Onu özlemiştim. Ondan ayrıldım. Tam öpücekken arkasından bıçak çıkardı ve tam kalbime sapladı. Defalarca çıkarıp tekrar sapladı. Gözlerim kapanıyordu. Melek,dedim sessizce. Melek beni orada bırakıp uzaklaştı. Tamamen ölüyordum ki derin bir nefes alarak uyandım.
Ne tuhaf bir rüyaydı öyle? Umursamamaya çalışarak kalktım ve hazır noodle yapıp televizyon izlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Ne Yaptın?! {MYG}
FanficYoongi ve Melek... 2 çılgın gencin bir üniversitede buluşmaları ve hiç beklenmedik bir hikayeyle karşılaşmaları... Şimdi arkana yaslan ve hikayelerimi okuyarak rahatlamana bak...