🔮Jennie'nin İntikamı🔮

190 14 0
                                    

                  ~Yoongi'nin Ağzından~

Bugün Melek evime gelmişti.2 gün hizmetçim olacaktı.Onu müdürün odasına gizlice girerken yakalamıştım.Fırsat ayağıma kadar gelmiş,geri tepemezdim değil mi? Bu eğlenceli olacak.Akşam gidecekti.Fakat ben yine mağrifetlerimi konuşturmuştum.Gitmesini istemiyordum.
Bunu söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama onun için endişeleniyorum.Gecenin bir vakti tutturdu gidicem diye.Ben de bir tarafımdan birşeyler salladım.Birsürü korkunç şeyler söylemiştim.Ama o anki ifadesi çok tatlıydı.Bana masum gözlerle bakmıştı.Bu kızı asla bu saatte sokağa bırakamam.Melek çok tatlı,sevimli,güzel,
mükemmel,seksy...Şeyy tamam yeter bu kadar.Sondaki biraz fazla kaçmıştı sanırım. Ama bunu inkâr edemem.

Sabah yeni bir güne uyandım.Melek de uyanmıştır eminim.Salona gittim.Ahh yanılmışım.Hala zıbarıyordu.Yanına gittim. OHA! Çok tatlı lan! Yüzünü mıncırmak istiyorum.Başucuna gelip dizlerimin üstüne çöküp suratını incelemeye başladım.O...kesinlikle çok ama çok güzeldi. Mükemmel yüz hatları vardı.Bana ne oluyordu böyle?! Ben normalde hiçbir kıza iltifat etmezdim.Bana ne yaptın Melek?!
Ayağa kalkıp Melek'in üstünü örttüm. Yavaşça gözlerini araladı.Gülümseyip

Melek:
"Günaydın Yoongi.Bu sabah nasılsın?"

Dedi.Bana mı dedi lan onu? Çok şaşırdım.Melek'ten beklenmeyecek hareketler.Benimle inatlaşmıyor.Normalde 'niye dikilmişsin başıma,niye üstümü örtüyosun,sapık mısın sen'gibi saçma şeyler söylerdi.
Aaaaa şimdi anladım.Bana iyi davransın da ben de onunla iyi anlaşıp iş yaptırmayayım diye böyle davranıyor!Hahhh! Üzgünüm ama çok beklersin Melek'ciğim!

"Melek.Saat kaç olmuş hala uyuyorsun.Kalk kahvaltı hazırla okula geç kalıyoruz hadi.Çabuk,çabuk!"

Melek üzülmüş gibi bir ruh haline büründükten sonra kalkıp mutfağa gitti.
Ahh.Aptal ben.Belki de amacı bu değildi.
Belki de gerçekten benimle iyi anlaşmaya çalışıyordu.

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra Melek ve ben giyinmeye gitmiştik.Dün Melek'e bir tane uzun t-şört vermiştim.Tek onu giymişti.
Zaten çok uzun olduğu için ona tunik gibi olmuştu.

Giyindikten sonra evden çıktık.Yolda sohbet falan ediyorduk.Okulun kapısından girip sınıfımıza geçtik.Melek herzamanki gibi kafasını sıraya gömdü.Okula gelince ders başlayana kadar hep aynı şeyi yapardı.Kafasını gömüp uyurdu.Ben de onu rahatsız etmeden arkadaşlarımın yanına gittim.

Jimin:
"Oooo hyung! Siz baya baya çift olmuşsunuz."

"Kes seni Jimin! Biz çift falan olamayız.Saçmalama!!"

Dememle herkes gülmeye başladı.Off bunların dilinden kurtulamam artık!

Jin:
"O kız senin evinde kalıyor,gece bile senin evinde yatıyor,senin kıyafetlerini giyiyor ve siz hala sevgili değilsiniz yani.Öyle mi?"

NE?! Bir dakika!? Nereden biliyorlar?!

"Durun biraz.Siz bunu nereden öğrendiniz?
Bunu kimseye söylemeyecektik.Özellikle de Melek beni tembihlemişti.O söylemiş olamaz."

Jin:
"Dalga mı geçiyorsun Yoongi?! Sosyal medya şuan bunu konuşuyor.Jennie'nin sabah attığı tvitte (böyle mi yazılıyordu sjsjsjss)   'Yoongi kendine yeni bir sürtük bulmuş sanırım.Onun evinde bile kalıyor kkkk.' yazıyor.Bunu bütün okul biliyor."

Yeni sürtük mü?! Lanet olsun! Bu kızı bu sefer kimse elimden alamaz.Melek bunu duymamalı.Jin telefonunu çıkarıp bana gösterdi.Bu da ne?! Fotoğrafta Melek benim t-şörtümle bana kahvaltı hazırlıyor. Bu fotoğraf gizlice çekilmiş.Belli.Sanırım evin penceresinden çekilmiş.

Melek'in yanına gittim.Hala uyuyordu.Ders zilinin çalmasına 3 dk. vardı.Masum masum uyuyor ama birazdan öğrenecekleri ona şok yaşatabilir.


Merhaba! Okumalar artıyoooorr! İnanın çok seviniyorum.Lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın.Bu arada yeni kitap yazmaya başladım.İsmini daha düşünmedim.Ona da bakmayı unutmayın.
Sizleri seviyorumm....😍😍

Bana Ne Yaptın?! {MYG}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin