🔮Hayvanat Bahçesine Gidelim🔮

151 10 2
                                    

Sabah Melek'in sesiyle gözlerimi araladım.

Melek:
"Yoongiiiii,kalk artıığk! "

"Offff ne var Melek?!"

Melek:
"Ne işin var burda diyorum. Sen dün akşam gitmemiş miydin?"

"Ahhh kusura bakma. Dün gece arabada uyudun. Ben de seni eve getirdim. Benim de çok uykum vardı ve uykulu araba kullanamayacağım için burada yattım. Sabah erken kalkıp gitmeyi planlıyordum ama kalkamamışım. Kusura bakma."

Melek:
"Heyy saçmalama. Ne demek kusura bakma? İyi yapmışsın. Başına bir kaza gelebilirdi. İyi ki kalmışsın."

Tanrım! Ölüyorum. Benim için endişelendi mi o? Bana ne yapıyorsun Melek? İçimde öküzler tepiniyor gibi hissediyorum. Evet. Öküzler. Ah herneyse.

Ben...ondan hoşlanıyor muyum? Ah hayır hayır. Kendine gel Yoongi! Ben ve Melek? İki zıt kelime. Olmaz. Ondan hoşlanıyor olamam. Yani,sanırım. Kafam allak bullak oldu. Melek beni kendine çekiyor. O mükemmel gülüşünü görmek için neleri vermem. Ahh bunları ben mi söylüyorum?! Bu ben değilim. Melek'in sesiyle kendime geldim.

Melek:
"Yoongi. Daldın gittin? "

"Ahh kusura bakma. Kafama birşey takıldı da. Ne demiştin?"

Melek düşünceli bir şekilde saçını karıştırdı ve konuştu.

Melek:
"Tamam neyse. Hadi kalk. Kahvaltı yapalım."

"Bence hiç boşuna uğraşma. Bugün dışarıda kahvaltı yapalım."

Melek:
"Evde yemek varken niye dışarı gidelim ki?"

"Hep evde evde. Bir kere de dışarıda yapalım. Bir farklılık olsun. "

Melek:
"Şeyy peki. O zaman ben hazırlanıp geleyim."

Tamam diyip beklemeye başladım. Odasına giderken ben de düşünüyordum.

Acaba cidden ondan hoşlanıyor muyum? Ben hiçbir kıza yüz vermezken nasıl şimdi bir kızdan hoşlanabilirim ki? Ahh ne yapacağım? Gidip bunu ona söyleyemem de. Söylesem beni büyük ihtimalle reddedecektir. Bu da benim onurumu kırar. Canım acır. Şuanlık bunu saklasam iyi olur. Söylememeliyim.

Bir süre sonra Melek gelmişti. Bordo bir bluz ve çok da dar olmayan gri bir tayt giymişti. O diğer kızlar gibi mini etek falan giymiyordu. Genelde salaş giyinmeyi seviyor. Belli bir tarzı yok. O an canı ne giymek istese onu giyiyor. En sevdiğim özelliklerinden. O bağımsız biri.
Saçlarını at kuyruğu yapmıştı. Mükemmel gözüküyordu. Uzun bir hırka giymişti.

Melek:
"Hadi Yoongi. Artık çıkalım. Geç kalmayalım."

Diyip gülümsedi. İstemsizce ben de gülümsedim. Çok güzel gülüyor. Dışarı çıkıp arabama bindik. Bir kafeye geldik. Arabadan inip içeri girdik. Siparişlerimizi verip yemeye başladık. Aynı zamanda da sohbet ediyorduk.

"Melek, kahvaltımızı yaptıktan sonra biyerlere gidelim mi? Bugün hava çok güzel. "

Melek:
"İçimi okudun gerçekten. Ben de sıkılmıştım zaten. Güzel olur. Nereye gidelim?"

"Imm...Bilmem ki. Sence?"

Melek:
"Buldum! Hadi hayvanat bahçesine gidelimm!"

Bana Ne Yaptın?! {MYG}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin