Bugün tekrar yeni bir güne uyandım.Dün çok yorgundum.Sınavlarıma çalışıp uyumuştum.Bugün hiç okula gitmek istemiyordum.Ama gitmek zorundaydım.
Nihayet okula geldiğimde sınıfıma girdim. Ahh! Yine mii?! Yoongi aptalının burada ne işi var?! Cidden bıktırmaya başladı artık.
Yoongi:
"Ah,demek geldin.Dün üstüme kahve döktün değil mi,bir de üstüne bana yaratıcı küfürler ettin?"Şirince gülümsemeye çalıştım.Ne kadar olduysa artık.Dün bana hesap soracağını söylemişti.Aishh!!
"Yoongi,şeyy ben,tuvalete gidip geliyorum.Ehehehe."
Tamam bu gülüşle çarpılmışa benziyorum biliyorum.Ama şuan en iyi bu şekilde kaçabilirim.Güzel kıvırttım yalnız.Sonuçta kızlar tuvaletine giremez değil mi?
Tuvaletten çıkıp sınıfıma doğru yürümeye başladım.Sınıfıma yaklaşırken etrafımı 4-5 kız sardı .Bir dakika.Bunlar da kim?Niye üstüme yürüyorlar?Heyy neler oluyor?
Kız:
"Demek sen Yoongi'nin yeni sürtüğüsün.Gerçi Yoongi senin gibi bir kızı niye seçer ki? Ahh,dur tahmin edeyim. Kesin sen Yoongi'yi baştan çıkartmaya falan çalıştın.""Sürtük mü? Hahahaha.Çok komiksiniz. Beni kendinizle karıştırmayın.Anlaşılan o ki Yoongi'ye aşıksınız.Yoongi size bakmadığı için de ona yaklaşan kızları döverek kıskançlığınızı gidermeye çalışıyorsunuz. Yalnız şunu o minik beyninize sokun.Yoongi size asla bakmayacak.Boşuna birtarafınızı yırtmaya gerek yok."
Ovvvv! Nasıl koydum ama?! Şuan kız sinirden kuduruyor.Tam da istediğim buydu.Yalnız...dozu biraz fazla mı kaçırdım?Kız sinirle cırladı.
Kız:
"Tutun şunu! Sen de kendini ölmüş bil!"Önce yanındakilere,sonra bana bağırdı.
İki kız kollarımdan tuttu.Öndeki kız da saçımdan tutup beni geriye doğru savurdu ve beni tekrar tuvalete sürükledi.Beni tuvaletin duvarına fırlattı.Ben daha kendime gelemeden tekrar kollarımdan tuttular.Öndeki kız tam karşımda durup yüzüme baktı.Kız:
"Sana kendini ölmüş bil demiştim."Yüzüme sert bir tokat attı.Aynı yere birkaçkere daha sertçe vurmuştu.Sonra da karın boşluğuma dizini geçirdi.Aniden nefesin kesilmişti.Bacağıma tekme atmıştı.Acıyla bağırdım.Canım çok acıyordu.Kız rastgele heryerime yumruklar ve tekmeler savuruyordu. Dizlerim beni tutamıyordu artık.Dizlerimin üstüne çöktüm.Kız beni saçımdan tutup tekrar kaldırdı.
Tam gözüme yumruk atacakken biri kızın kolunu tutup çevirdi.Kız yere düşünce bu kişinin bu kişinin Yoongi olduğunu gördüm.
En son hatırladığım Yoongi'nin kıza bağırmasıydı.Sonrasında göz kapaklarım sanki tonlarca ağırlık taşıyormuşçasına kapanmaya başladı.
-Yoongi'nin Ağzından-En son Melek yanımdan bir yalan uydurup kaçtı.Bu burada bitmedi.Herneyse.Şuan aklıma takılan şey Melek'in bir türlü gelmemesiydi.Belki kantine gitmiştir diyip arkadaşlarımla oraya gitmeye karar verdim.Kızlar tuvaletinin önünden geçerken bazı sesler gelmişti.Bir dakika!! Bu Melek'in sesi! Acıyla inliyordu.Hiç düşünmeden içeri girdim.Gördüğüm görüntüyle kan beynime sıçradı.Melek ağzı burnu kan olmuş bir şekilde,Jennie Melek 'in gözüne vurmak üzere yumruğunu kaldırmıştı ki,Jennie'nin havadaki kolunu çevirdim ve onu yere fırlattım.Lanet olası!! Üniversiteden beri peşimi bırakmıyordu. Yine o iğreç cırlaması kulaklarıma doldu
Jennie:
"Oppa!Bu kız bize vurmaya başlayınca biz de kendimizi korumaya çalışıyorduk.""Sen Jennie,eğer bir daha bu kıza dokunursan senin o ellerini kırarım anladın mı?!"
Jennie korkuyla kafasını sallayınca onları kovmak adına bağırdım
"ŞİMDİ HEMEN SİKTİRİN GİDİN BURADAN!!"
Kedi görmüş fareler gibi sağa sola kaçıştılar.Melek'i kucağıma alıp çıktım. Arkadaşlarım beni bekliyordu.Beni kucağımda bir kız ile görünce şaşırdılar.
Namjoon:
"Yoongi! Bu kız kim ve neden heryeri kan içinde kucağında baygın bir şekilde yatıyor?!""Sonra anlatırım Namjoon.Taehyung,sen benim yanımda oturan kızın çantasını topla ve evime getir.Ben gidiyorum çocuklar.Hoca sorarsa hasta falan diyin.Sonra görüşürüz."
Diyip Melek'i evine götürmeye karar verdim.Ama bir sorun vardı evini bilmiyorum.Ah,mecbur kendi evime götüreceğim.Uyanınca kendi evine gider.
Melek'i arabama bindirdim ve evime doğru yola çıktık.
Merhabalar! Nasılsınız? Uzun bir bölümle karşınızdayım.Eğer yazım yanlışları varsa söyleyebilirsiniz.Her gün bir bölüm atmaya çalışacağım
Canı sıkılan varsa DM'den mesaj atsın konuşalım.sjgysksm.
Sizleri seviyorum...🌸💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Ne Yaptın?! {MYG}
FanficYoongi ve Melek... 2 çılgın gencin bir üniversitede buluşmaları ve hiç beklenmedik bir hikayeyle karşılaşmaları... Şimdi arkana yaslan ve hikayelerimi okuyarak rahatlamana bak...