Eve geldiğimde direk olarak dolabıma hücum ettim ve pijamalarımı giydim.Şuan çok açtım ama hiç yemekle uğraşamazdım. Çok yorgunum.
Battaniyemin altına girip Yoongi'yi düşünmeye başladım.Sanki başka konu yok. Düşüne düşüne Yoongi'yi düşünüyorum. Cidden Yoongi,bana ne yapıyorsun?
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇Sabah uzun bir esnemeyle yatağımdan kalktım.Herzamanki işlerimi halledip giyindim ve evden çıktım.Yolda müzik dinleyerek yürüyordum.
Okula geldiğimde herzamanki gibi Yoongi yanımdaydı ama artık ondan rahatsız olmuyorum.Hatta yanımdan gitse üzülürüm diyebilirim.Bilmiyorum.Beni kendine çekiyor.Yoongi:
"Günaydın Melek.""Günaydın Yoongi."
Yoongi'yle biraz sohbet etmiştik.Daha sonra hoca gelince önümüze döndük.
Aiishhh.Cidden sıkıldım.Dersler o kadar sıkıcı geçiyor ki! Yoongi'den gelen mesajla telefonum titredi.Zaten yanımdasın ne diye masaj atıyorsun ki?
Yoongi:
'Off sıkıldım.'
Melek:
'Ben de.Dersler çok sıkıcı 😧'Yoongi:
'Belli oluyor.😂 Ne yapalım yaa?'
Melek:
'Aishh bilmiyorum.Şuan çok bunaldım'Yoongi:
'Ah bu hocadan da nefret ediyorum. Bu dersleri daha kötü bir hale getiriyor 😣'Melek:
'Aynen lan! Hoca ciddi manada KAÇIK!'Hocanın bağırmasıyla ikimiz de yerimizden sıçradık.
Hoca:
"Melek ve Yoongi telefonlarınızı kilitlemeden bana verin çabuk!!!"Ahhhhh! Lanet olsun!! Siz hiç hocanın dedikodusunu yaparken hocaya yakalandınız mı? İğrenç birşey!
Telefonlarımızı çaresizce hocaya uzattık.Hoca mesajlarımızı okuyup kafasını kaldırdı ve bize baktı.Yeniden kulak patlatacak bir sesle cırladıHoca:
"Demek kaçık ha?! Derhal müdürün odasına!!!"Hoca sinirden köpürürken bütün sınıf kıkır kıkır gülüyordu.Harika yaa! Telefonlarımız da gitti.Ne kadar şanslıyım değil mi? Gerçekten bendeki şans kimsede yok yani. Kore okulları aşırı disiplinlidir.Yani okul konusunda çok titizlik gösteriyorlar.Eğitimlerine çok önem verirler.Bu yüzden hoca bu kadar büyük tepki gösterdi.Türkiye'de olsam en fazla bir uyarı almıştım.
Biz sınıftan çıktıktan sonra hoca dersine devam etti.Biz de istemeyerek müdürün odasının yolunu tuttuk.İçeri girdiğimizde müdür olayı hemen çaktı.Belli ki bu sebepten dolayı burayı boylayan birsürü kişi var.İşte biz de bu kurbanlardan biri olduk.
Yoongi'nin kulağına sessizce 'şimdi sıçtık!'dedim.O da benim kulağıma eğilip 'hatta sıvıyoruz.'dedi.Gülmemek için kendimi zor tutuyorum.Müdürden yaklaşık 45 dk. azar işittikten sonra sınıflarımıza geri döndük.Zaten zil çalmıştı.
"Offfffff canım telefonum gitti yaa!!"
Yoongi:
"Ahh Mekek.Bu kadar kafana takma.Yenisini alırsın.""Sen zenginsin tabii.Koskoca villan ve son model bir araban var.Telefon senin için ne ki?! Ben de o kadar zengin olsam ben de telefonu kafaya takmam."
Yoongi:
"Sakin ol Melek birşey demedim.Sadece seni sakinleştirmeye çalışıyorum.""Yok yok. Bu böyle olmayacak.Benim o telefonu bir şekilde almam lazım."
Yoongi:
"Saçmalama Melek.Eşkiyalar gibi müdürün odasını basıp kafasına silah falan mı dayayacaksın?""Yani seçenekler arasında o da var ama sanırım aklıma birşeyler geliyor."
Yoongi:
"Ahhh sen bir psikopatsın.Neyse neymiş o şahane planın?""Müdürün odasına gizlice girip alıcam."
Yoongi:
"Sen cidden bir psikopatsın.""Dikkat et de sana zarar vermeyeyim."
Yoongi göz devirmekle yetindi.
Dersler yine bir şekilde akıp gitmişti.O günün sonunda yine herzamanki gibi pijamalarımı giyip anime izledim ve yemek yiyip uyudum.Eve gelince istisnasız yaptığım şey.Klasik yani.Yorganımın altına girdim.Müzik dinleyerek kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Ne Yaptın?! {MYG}
FanfictionYoongi ve Melek... 2 çılgın gencin bir üniversitede buluşmaları ve hiç beklenmedik bir hikayeyle karşılaşmaları... Şimdi arkana yaslan ve hikayelerimi okuyarak rahatlamana bak...