🔮Film🔮

157 14 3
                                    

Şuan hayvanat bahçesindeyiz. Melek bütün hayvanlara hevesle bakıyordu. Hayvanları çok seviyordu anlaşılan. Çok tatlı. Ben...Sanırım ona âşık oldum. Yani ama emin değilim. Bilmiyorum. Yani sanırım. Seviyorum. Ama sanırım. Kesin değil yani. Aishh tamam sustum. Yaklaşık 3 sattir dolaşıyoruz.

Melek:
"Yoongi. Şey ben yoruldum. Artık gidelim mi?"

"Tabii. Nasıl istersen."

Arabaya bindik.

Melek:
"Yoongi. İstersen benim evime gel. Film falan izleriz. Hem yorgunluğumuzu atarız."

"Tamam. Olur."

Hala yoldayız. Eve doğru gidiyoruz. Yol üzerinde bir market görmemizle Melek'in gözleri parlamıştı.

Melek:
"Yoongi. Film için biraz abur cubur alalım mı?"

Onaylayıp markete girdik. Ben onu bekliyordum. Birsürü aburcubur almıştı. Adam kasadan geçirirken 3 kere dinlenmişti. Melek çantasından cüzdanını bulmaya çalışınca kredi kartımı verdim. Adam kartı geçirince kartı alıp tekrar cebime koydum. Poşetleri alıp çıktık.
Eve gelince Melek poşetleri aldı ve atıştırmalık hazırlamaya gitti. Ben de bir animasyon filmi açtım ve beklemeye başladım. O gelince film izlemiştik ve patlayana kadar yemiştik. Film bitmişti. Melek'e baktığımda mayışmıştı. Uyumak üzereydi.

"Melek ben gidiyim artık."

Melek:
"Tamam. Sen git."

Dedi uykulu şekilde. Üstünü örtüp evden çıktım. Arabama bindim ve koca villaya girdim. Eve gidince yatağa atladım ve onu düşünmeye başladım. Engel olamıyordum.
1 saat sonra farkettim de salak salak gülüyorum. Bunun farkında bile değildim. Bundan utanıp kafamı yastığa gömdüm. Hala sırıtıyordum.







Merhaba arkadaşlar😙. Bu bölüm kısa oldu. Konu bulamadım. Kskskss. Bu hikaye nereye varacak hiçbir fikrim yok😅😅. Ama çok uzun olmayacak. En fazla 30 bölüm yapmayı düşünüyorum. Fikirleriniz varsa yorumlara yazın. Hikayeye ekleyebiliriz.

Sizi seviyorum değerli ARMY'ler
💎💎💎

Bana Ne Yaptın?! {MYG}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin