10.Neznámá návštěva

97 11 2
                                    

Stála tam Mary. ,,Jé ahoj Mary co tu děláš tak brzo ráno" ,,No jen jsem ti chťela zdědit že na tabór z tebou nejedu" . Byla jsem v šoku když tam nebude Mary tak zešílím. Nevím proč mi to normálně nenapsala ,ale ok.Chvilku jsem se na ní dívala z vykulenýma očima.
Dokud se mi nezačala smát do obličeje.
Stála jsem tam celá zmatená. Dokud mi Mary nevysvětlila že si ze mě dělá srandu. Ulevilo se mi. Ale teď jsem v hlavě měla jinou otázku proč jsem teda přišla tak brzo. ,,Takže Mary co tu teda děláš". ,,No,chtěla jsem u tebe přespat jestli to nevadí". ,,Jistě to bude dobré a rodiče tě konečně poznají". Pozvala jsem Mary dovnitř a přivedla jsem ji do svého pokoje. Mary měla otevřenou pusu dokořán. ,, To je teda pokoj" pošeptala mi aby nevzbudila rodiče . Položila si kufr na postel a sedla si vedle mě na zem. Povídali jsme si do asi do devíti dokud do pokoje nevešla mamka. Z úsměvem na tváři podala Mary ruku. ,,Ty jsi určitě Mary",,Ano paní Holobovic" Mamka se na ní zamračila a hned řekla ,,Říkej mi Elizabeth a hlavně mi tykej" Mary se zarazila a hned kývla hlavou aby naznačila ano. ,,Holky nechcete míchání vajíčka ? "řekla Mamka. Obě dvě jsme řekli ano na stejnou chvílí. Mamka se jen usmála a odešla z mého pokoje. ,,To je ale usměvavá paní"odvětila Mary. Já jsem se jen zasmála a poplácala Mary po zádech. Když jse v pokoji neměli nic dělat tak jsme se rozhodli že půjdeme do kuchyně. Po schodech jsme šly rychle protože jsme cítili vůni vajíček. Společně jsme si sedli na barovou židli a čekaly. Po pár minutách nám mamka dala vajíčka a toust z máslem. Vypadalo to úžasně hned jsme se do toho pustili.
Po jídle jsme slyšely skřipáni schodů. ,,To je táta"řekla jsem a otočila se na Mary. Když se táta objevil v kuchyni a všiml si Mary tak se zamračil a přivolal mě k sobě. Z nechápavým vírazem jsem se zvedla z barové židle a došla k němu. ,,Co se děje"otázala jsem se. ,,Co tady dělá tvoje kamarádka bez mého svolení". Byla jsem překvapena tohle jsem fakt nečekala. ,,To jsem nevěděla"zasičela jsem. Táta na mě jen ukázal prstem a řekl, ,,tak tohle ne mladá dámo ještě jednou a budeš mít zákaz na mobil ". To je jediný co mi řekne řekla jsem si v hlavě. Ale do reality jsem to nezatahovala. Nechtěla jsem mít něco horšího. ,,Omlouvám se" řekla jsem a šla zpět k Mary. Ta radši mlčela když viděla můj výraz. ,,Bylo to výborné paní Holo- ......teda Elizabeth ''.U tohohle jsem se musela zasmát. Když jsem se po chvilce přestala smát podala jsem mamce talíře a ta je dala do myčky. ,,Jo a Mary tu bude spát" oznámila jsem a běžela do pokoje. Když jsme se ocitly v mém ' království' řekla jsem Mary že se jdu převlíknout. Došla jsem ke skříni a zní jsem si vytáhla tmavě modré jeany a žlutý crop- top a ještě přidala volnou mikinu. Po převlečení jsem si ještě udělala dva copy od zhora.( rozumíme si že jo???, pokudne pište do komentu,díky ;) )
Po tomhle všem jsem se konečně zeptala Mary jestly se mnou nejde ven. Potřebuji čerství vzduch.Ona jen přikývla.
Schody jsme z Mary seběhly po dvou aby jsme se dostaly co nejdříve ven. Když jseme se ocitly na chodbě tak jsem si na sebe vzala černou lehkou bundu a bílé tenisky.,, Konečně venku"zakřičela jsem a spadla do hromádky listí. A to samé udělá i Mary prostě blázni. Po pár minutách řádění v listí Mary řekla teda spíše rozkázala že se vydáme do lesa. Moc jse mi tam teda nechtělo po tom insidentu.
Ale proč né, není to u školy jako minule.Otočila jsem se na ni a souhlasně kývla. Zvedly jsme se a běželi do středu hlubokého tmavého lesa. Když už jsme byli v polovině cesty řekli jsme si ze se pro jistotu vrátíme. Cestu domu jsme našli snadno, bylo asi 5 odpoledne. Když jsem se vrátili domů vše bylo tak jak má být teda myslela jsem si dokud.....?

Takže 10.část je na světě.Doufám že se vám to líbí a v příští části se dozvíte co se stalo.Tak zatím papa.
Ps:jako vždy omlouvám se za chyby.😛🍍😛🍍😛💩🍍

Ztracená dvojkaWhere stories live. Discover now