15.Vražda

44 9 0
                                    

Také  bréčely ,ale nejvíce London. Pomalu jsem vstala ze země utřela si slzy z obličeje a  došla k nim. Sedla si vedle London a optala se co se stalo. Ta se vzlyky odvětila ,, zabili mi otce". Byla jsem v šoku ,ale než jsem se stačila zeptat na další otázku ještě dodala ,,ředitele táborů"a to už jsem zalapala po dechu. Co když to udělal Erik pamatuji jak se ptal toho kluka jestli ho zabil. Rychle jsem London ubejmula a hodně stiskla. Jak to mohl udělat, no neměla jsem důkazy ,ale kdo jiný by to mohl být.
...
Když jsme si popovídali utišily London šli jsme si lehnout. Bylo něco kolem dvou hodin ráno a já nemohla spát. Pořád jsem musela přemýšlet o tom co se stalo. Věděla jsem že Erik je divný a i trochu cvaklý, ale nikdy bych si nemyslela že je vrah.Tohle měl přeci být klidný tábor. Nebo ne? Po chvilce jsem už byla unavená tak jsem zavřela oči a šla spát.
...
Ráno mě znovu probudila ta nejhorší věc na světě ,budík. Ale byla jsem ráda protože je další den. Pomalu jsem vstala z postele a zamířila do koupelny. Docela jsem se divila že holky pořád spí ,ale alespoň bude pro mě více místa v koupelně. Z kufru jsem si vytáhla kraťasy a bílý crop-top. A také jsem si vzala mobil abych poslouchala písničky. Došla jsem do koupelny a zapla písničku (Waiting for love). Vlezla do sprchového koutu a relaxovala.
...
,, Hele Nikol už seš hotová" zmého relaxovaní mě probudila Skyler která křičela moje jméno tak nahlas že ho klidně mohli šlyšet na Alijašce.
,, Jo už du" odvětila jsem a vylezala ze sprchového koutu. Došla ke zrcadlu osušila se,nanesla trochu make-up a učesala vlasy. Dnes jsem nevěděla co děláme nebo kam jdeme. Takže jsem se připravila normálně.
...
Když už jsem konečně vylezla pustila jsem do kouplelny i holky byla jsem tam snad dost dlouho.
A já jsem si zatím šla pro snídani. Otevřela jsem hlavní dveře a všimla si...?
Takže tady je další část. Moc bych se chtěla omluvit za chyby a také že je tato část krátká. Moc vám všem děkuji jste fakt úžasní vanoušci. Tak příště se dozvíte čeho si tak Nikol mohla všimnout. Tak pro zatím papa. ❤️❤️❤️

Ztracená dvojkaWhere stories live. Discover now