Když mi to řekl ani minutu jsem neváhala. Bězěla k hlavním dveřím co nejrychleji je otevřela a zabouchla Erikovi před nosem. Odhodila všechny věci na zem a běžela do kuchyně kde bývají všechny lístečeky a dokumenty. Podívala jsem se na ledničku a viděla tu nejhorší věc na světě vzkaz od mamky.
Milá Nikol
Já a táta jsme je-li na pracovní cestu do Bulharska. Moc se ti omlovám že jsme ti to neřekli dříve ,ale nebyl čas. Takže jsme ti zavolali hlídání jmenuje se Erick Scott tak aby ses nedivila. Přijedeme za dva týdny máme tě rádi. Rodiče
Když jsem si to přečetla ztuhla jsem jak rampouch já a Erick ve stejném domě na dva týdny to snad ne. Jak mi tohle rodiče mohli udělat? Kluk který je debil ,o pár roků straší a takový-takový nevím co mě bude hlídat. Proč mě nemohla hlídat nějaká paní nebo proč jsem prostě nemohla zůstat doma sama?Udělala jsem pár hlubokých nádechů a šla otevřít dveře aby tam jen tak nestál. ,,No to je dost"řekl když vkročil dovnitř. . ,, Zítra je sobota co si zajít do kina dávají jeden horror"? Optal se.Koukla jsem se na něj zmateně dělal jako by se právě nic nestalo. Dělal jako kdyby se nezničil svět ,ale on se zničil promě. ,, Jak to že mě hlídáš ty"? Optala jsem se a čekala na odpověď ale z něho vyšlo jen pouhé ,,nevím,,. Věděla jsem že zněj už nic nevytáhnu tak jsem kývla na souhlas potřebovala jsem se odreagovat a film by asi mohl pomoci . ,, Jasně ale nejdříve se du převlíknout". Nejistě jsem šla do pokoje a ze skříně si vytáhla černý svetr a světle modré džíny. Z vlasů jsem si udělala rozcuchaný drdol a také jsem si vzala fake brýle. Když jsem byla hotova došla jsem dolů a čekala.
...
Pohled Erika
Dorazily jsme před menším kinem. Už jsem si všiml ze se Nikola boji hororů takže dam 3D. Došly jsme dovnitř ke stánku s občerstvením a tam sem koupil dvě koli a jedem velký popcorn. Když jsem to chtěl vzít Nikola mi popcorn vytáhla z ruky a začala to jist vypadala jako opice.😂Když jsme dorazily před sál koul jsem se na ní byla nervózní ,ale horror saw
vydrží ne?
Pohled Nikoly
Stálý jsme před sálem byla jsem nervózní a taky jsem se bála. Já na horory moc nejsem z Erikem jsme vkročily dovnitř ,ale nikdo tam nebyl jen já a on ještě horší než apokalypsa. ,,Můžeš si sednout kam chceš" řekl pobaveně. Určitě ví ze tyhle filmy nejsou promě. Nejistě jsem se na něj podívala a řekla ,, já radši vedle tebe". Pořad s pobavenýn vyrazem kývl na souhlas. Šly jsme do prozdřední řady. Film se spustil já se namáčkla na Erika koukala se a přítom jedla popcorn.
...
Už jsme byli ve prostřed filmu když Erik začal křičet ,, zabi ho dělej"!
Bylo to znepokojivé ,ale snažila jsem se to nevnímat. Radši...
...
Když jsme vycházeli byla jsem celá vystrašená ,ale zajuatá takový hustý horor jsem ještě neviděla. Popcornovou krabici jsem hodila do koše olízla jsi masté prsty . Erik se namě koukal jako bych snědla plechovku z psím jídlem a tak jsem na něj jen vyplázla jazyk. Vyšli jsme ven měsíc nad našimi hlavami svítil a hvězdy okolo byli nádherné. Ticho a jen drobné šuštění listů. Cesta k našemu domu nebyla daleko takže jsem věděla ze mě nebudou bolet nohy.
...
Když už jsem vyděla kousek domu Erik mě zastavil chytl mě, dal ruku na moji pusu a otočil se k našemu domu pak zase zpět na mě ,, zůstaň tu a nic neříkej" pošeptal mi do ucha. Pomalu mě pustil a šel k domu chvilinku tam bylo ticho dokud nezařval místo čekání jsem tam vyběhla a ...?
Takže další část je na světě doufám že se vám líbí a prosím pište co si myslíte. Zatím papa.❤️
Ps:omlovám se za chyby😍😍🍍
YOU ARE READING
Ztracená dvojka
Fiksi RemajaPatnácti létá dívka jménem Nikola se snažím být normální dívkou ,ale nějak jí to nevychází. Od jak živa měla smůlu. Rodiče nepotkala a s jejím dvojčetem ji rozdělily v útlém věku. Ale co se snane pak když se začnou dít věci které se částo dějí v...