Nadzvedla jsem hlavu abych se dotyčnému člověku podívala do očí. A samozřejmě kdo jiný by to mohlo být než Erik a jeho partička. Na něj mám vždy takové štěstí řekla jsem si sarkasticky v hlavě. Jen se usmála a obešel mě a za to jsem byla ráda nechtěla jsem aby na mě mluvil a smál se mi. Jen jsem tad tím zakroutila hlavou a došla k chatce.
Když jsem byla u dveří tak jsem šmátrala v kapse pro klíče ,ale nic. Zalekla jsem se co když mi nikdo neotevře ale, co zkusím to. Zaťukala jsem na dveře ,ale nikdo. Zkusila jsem to po druhý ,ale také nic. Nic jiného mi nevzbývá než jít oknem. Došla jsem k němu ale bylo také zavřené zkusila jsem zaťukat ,ale nic co jiného.Co budu dělat řekla jsem si sama pro sebe. Když už jsem byla úplně v koncích kříkl na mě Erik. ,,Nehledáš náhodou tohle"?Otočila jsem se na něj a viděla jak drží v ruce klíče. Jen jsem se na něj zamračila a došla k němu. ,,Dáš mi je" řekla jsem když je dal do vzduchu.
,, Ne" řekl a usmál se to už jsem ale nevydržela zkočila jsem vyrvala mu je z ruky a běžela otevřít. Než se ze všechno vzpamatoval byla jsem davno vevnitř. ,,Konečně" řekla jsem a zamířila si to rovnou do koupelny kde jsem se vykoupala vyčistila zuby a převlíkla se do pyžama. Po tomhle všem jsem si konečně lehla vypla lampičku a šla do říše snů.
...
,,Snídaně přibravte se" zakřičela na nás paní za dveřmi. Jen jsem si promnula oči a pomalu vstala z postele jako ostatní. ,, Tekže damý kdo de první do koupelny"zeptala se nás London. ,,Já"odvětila Skyler a vzala si oblečení. A já jsem se zatím koukala na mobil. Všimla jsem si pár správ od Nikolase které jsem si včera nepřečetla. Tak jsem je rozklikla .
Debil(Erik)Ahoj
Debil:Dnes se sejdeme u té velké chaty na doučování:)
Debil :Jo nebo ne
Já: Jo jasně v kolik?
Nemusela jsem čekat dlouho a hned jsem dostala odpověď.
Erik: 6:00
Já:ok zatím pa:)Ježíši já jsem blbá proč jsem mu poslala smajlíka. Lámala jsem si hlavu tad takovou pitomostí dokud jsem neuslyšela svoje jméno. Rychle jsem zvedla hlavu od mobilu a vyrazila do koupelny když už všichni byli hotovy. Netrvalo jim to.
Vykoupala jsem se vyčistila si zuby nanesla trochu make-up a oblékla se. Měla jsem na sobě bílé tílko a o kolo pasu červenou košili a černé legíny. Z vlasů jsem si odělala drdol a vyšla ven. Bylo 9:20 což vůbec nevadilo. Všechny jsme na ráz vyšli a šli k té chatce kde se podávala snídaně. Moc jsem se těšila protože jsem měla hlad. Podávali kaši,vajíčka a palačinky které nevypadaly moc dobře tak jsem se rozhodla si vzít vajíčka s chlebem a pitím. Když jsem měla nabráno sedla jsem si ke stolu kde nikdo nebyl. Po chvilce přišly i holky a měli úplně stejné jídlo jako já asi se jim ty a palčinky nezdáli. Z holkama jsem si povídaly o různých věcech dokud nám do řeči neskočila nějaká paní. ,,Dámy dnes se půjde do lesa tak v jedenáct hodinyn. Nezapomeňte si vzít dobrou obuv a oblečení". Po jejím krátkým monologu jsme všechny přikývly na souhlas.
...
,,Deme se připravit "otázala se Mary když jsem byli po snídani. Mi jsem se jen na ní koukli a přikývly a šli do chatky. Já jsem si na sebe vzala vysoké hnědé body. Nechala jsem si na sobě legíny a i tilko a přes to jsem si jen přehodila zelenou bundu. Holky jsi také moc nezměnily oděv. Jen body a bundy a to je vše. Když jsme všichni byli hotovi vyšly jsme ven a čekaly na povel.
,, Jdeme holky"řekla jedna paní a odvedla nás k lesů. Byla tam tma ,ale né zas taková aby jsme neviděli na krok. Když jsme byli v půlce lesa slyšela jsem hlasy, ale né holčičí jen klučicí. Rozhlédla jsem se kolem a ztratila se od skupiny. Šla jsem pár kroků na pravou stranu a viděla.....?Tak další část je na světě doufám že se vám části líbí. A pro zatím ahoj.
Ps: moc se omlouvám za chyby.
Papa.❤️❤️❤️🤪🤪
YOU ARE READING
Ztracená dvojka
Teen FictionPatnácti létá dívka jménem Nikola se snažím být normální dívkou ,ale nějak jí to nevychází. Od jak živa měla smůlu. Rodiče nepotkala a s jejím dvojčetem ji rozdělily v útlém věku. Ale co se snane pak když se začnou dít věci které se částo dějí v...