A spatřila osobu která na mě civěla. Bylo mi to nepříjemné ,ale ignorovala jsem ji. Mlčky jsem prošla kolem osoby a dělala že ji nevidím. Když jsem konečně došla do velké budovy všimla jsem si jak mě kluci vraždí pohledem. Ale ted mi to bylo jedno když mám hlad tak si ničeho nevšímám. Došla jsem si pro tác na něj jsem si dala cereálie toust z marmeládou a máslem. Když jsem si vše vybrala sedla jsem si o pár stolů dál než kluci a pustila se do jídla.
...
Zvedla jsem se ze židle a odnášela tác. Docela jsem se divila že sem holky ještě nedorazily. Když jsem odcházela z budovy tak jsem si všimla holek co míří za mnou. Usmála jsem se jako sluníčko a došla knim. Zeptala jsem se proč nebyli na snídani tak mi vše vylíčily. Prý že se jich kluci co dnes budeme dělat nechápu proč je to zajímá stejně vždy dělají úplně jiné věci co mají. Ale abych pravdu řekla taky mě to zajímá. ,,Všíchni se sejdeme u hlavní budovy jdeme na hory'' když tohle dopověděla tak jsem se zarazila na horách jsem nikdy nebyla co když se mi něco stane.? Zhluboka jsem se nadechla a řekla si že vše bude v pohodě. Z holkama jseme se šly do chatky převléknout do něčeho lepšího.
...
Po našem dlouhodobém převléknutí jsme se konečně vydali na místo srazu. Docela jsem se divila protože tam byli všichni doslova. Když konečně přišla i učitelka řekla at si udelame dvojce hned sem se vydala za Mary ,ale učitelka mě zastavila a ukázala na Erika (ach joooooo). Došla jsem k němu a nebyla vůbec štastna proč já? otázala jsem se sama sebe.
...
Mlčky jsme šly vedle sebe dokud jsem to ticho nezlomila já. Musela jsem se ho na tohle zeptat ,,proč si ho zabil?Takže další část je na světě.
Moc se omlouvám za jakékoliv chyby a taky že tato část je krátká jste nej tak zatím papa.❤️❤️
YOU ARE READING
Ztracená dvojka
Teen FictionPatnácti létá dívka jménem Nikola se snažím být normální dívkou ,ale nějak jí to nevychází. Od jak živa měla smůlu. Rodiče nepotkala a s jejím dvojčetem ji rozdělily v útlém věku. Ale co se snane pak když se začnou dít věci které se částo dějí v...