17.Málem na prahu smrti

36 10 0
                                    

Když jsem se ho na tohle zeptala  tak on se na mě podíval jako kdybych já někoho zabila. ,, O čem to mluvíš" zeptal se a dal mi takový nevyný obličej. ,,Nedělej debila" hned jsem na něj vyjela. ,, Když jsem ti šla vrátit učebnici slyšela jsem jak ses ptal jestli ho zabil. A když jsem šla do chatky tak London bréčela že jí někdo zabil otce. Ředitele táborů". Když jsem mu to takle  řekla neodpověděl jen jako srab se odplížil za klukama a začal jim tam něco říkat a otáčet se na mě.
...
Když už jsme dorazily na místo tak učitelka začala počítat dvojce tak Erik neváhal šel vedlě mě a nic neřekl jako vždy. Když knám učitelka dorazila podívala se na nás zakroutila hlavou a šla dál. No tohle jsem fakt nepochopila. Když dopočitala všechny dvojce tak křikla ,,jdeme výš takže si dávejte bacha. Váše dvojce teď dostanou provazy které si zavážete okolo pasu". Když toto dopověděla začala rozdávat provazy které jsem si já a Erik zavázali kolem pasu. Tohle bude ještě dlouhá cesta.
...
Už jsme byli v půlce cesty,musím říct výhled byl překrásný. A taky to že Erik byl sticha. Všechno bylo dokonalé dokud jsem neucítila škubnutí koukla jsem se na něj a všimla si jak Erik padá. Tahalo mě to blíž k němu. Začala jsem řvát ,ale skupina byla až moc daleko. Snažila jsem vytáhnout Erika ,ale taky jsem se zklouzka a chytla se skály. Tohle je můj konec řekla jsem si v hlavě. ,, Hlavně se nepouštěj" zařval. ,, Já se snažím" křikla se na spátek. Ale nic nešlo ruce se mi začaly potit a docházely mi síly takže jsem se pustila. A doufala že to je jenom sen.
Takže tady je další část. Doufám že se vám zalíbila. Tak příště se dozvíte co se stane a proč ten debil Nikolas spadnul tak zatím papa.
Ps: omlovám se za chyby.❤️❤️🍍🍍A taky se omlovám že tato část je krátká , ale vždycky si nechá to zajímavé na další část.

Ztracená dvojkaWhere stories live. Discover now