Amikor újra magamra vettem a 225 dolláros ruhát, nagyon hülyén éreztem magam benne. Főleg mivel körülöttem mindenki harci díszben, meg orvosi köpenyben mászkált.
Azzal nyugtattam magam, hogy nemsokára normális emberek közt leszek.
Kora délután volt, gyönyörű májusi nap, de nem sokat sétáltunk Lokival, ugyanis a repülőtér alig negyed órára volt az őrhelytől. Ahogyan az utcán sétáltam a sok rohanó ember közt, egy kicsit újra egyszerűnek tűnt az élet. Figyeltem az embereket, a melletem lévő 'álruhát' viselő Lokival nem sokat törődtem.A repülőtéren még több ember volt, mint az utcákon, de most valahogy jó volt elveszni a tömegben.
Kezdett kicsit jobb lenni a hangulatom. Aztán amikor már a beszállásnál tartottunk, bevillant az agyamba, hogy nincs jegyünk. Valószínűleg nincs. Oldalba löktem Lokit.
-Ugye van valami varázslata arra az esetre ha le akarnának csukni minket, amiért nincs jegyünk?
-Először is, az nem varázslat, csak néhány egyszerű trükk-magyarázta.-Másodszor meg, itt mindenért fizetni kell??
-Bizony. Üdv Migarban.
-Migarban?? Az MIDGARD. -úgy nézett rám, mint egy gyerekre.
Többet nem beszéltünk, mert a széksorok közt csak egy ember fért el.Nem tudom, hogy Loki műve-e, de senkit sem érdekelt, hogy van-e jegyünk. Sokadszori kérésre Loki megengedte, hogy helyet cseréljünk, és az ablak mellé kerültem. Bámultam ki a kis ablakon, és a látvány valami hihetetlen volt.
-Milyen hely Asgard? -magam se tudom, miért kérdeztem. Továbbra is a felhőket bámultam.
-Elég szép hely.-hallottam Loki nyugodt hangját. - A Bifröst nevű szivárványhíd vezet a közepén álló palotába, melynek tornyai az égbe nyúlnak. Ha látná a palotát... Megannyi csarnok és könyvtár. Hatalmas arany termek. Esténként tüzek lobognak és Odin nagy lakomákat tart...
-Nekem úgy tűnik, maga kedveli Asgardot. De akkor minek jött ide?
Hosszú hallgatás volt a válasz. Odafordultam Lokihoz.
-Asgard nem csak szép helyekből áll. Ott van Odin, aki szörnyetegnek tart, és ott van Thor, aki elpusztította a Bifröstöt, a becsvágyó idióta, akit csak a harc érdekel.Mellesleg Asgardban mindenki halottnak hisz engem...
Döbbenten néztem rá.
-Miért hiszik halottnak?-erre mintha mordult volna egyet.
Látszott az arcán, hogy túl sokat kérdezek.
-Nem számít...
-Jotunheim a jégóriások hazája. Tudtam, hogy veszélyt jelent a többi világra, ezért el akartam pusztítani. De Thor megakadályozta. Elpusztította a Bifröstöt, én pedig lezuhantam a nagy semmibe.
Mielőtt bármit reagálhattam volna, megszólalt egy női hang, hogy kapcsoljuk be az övet, mert leszállunk. Hát így érkeztünk Stuttgartba.
YOU ARE READING
Get Loki'd
FanfictionEgy asgardi herceg és egy fiatal midgardi nő. Mi a közös bennük? Mindkettejük élete a tesseracttól függ. Így kénytelenek összefogni. Marvel fanfiction A Bosszúállók alatt játszódik Saját OC #86 - Fanfiction (2018.03.29.) 2018.05.19: #8 - bosszúálló...