SİNEMA

29 4 2
                                    

SUDE

"hadi ama nisa kalkk" bağırarak onu dürtüyordum. Nisa gözlerini sinirle açıp "beni dürtmeyi kes sude!." dediğinde gülerek "Nisa yataktan kalkana kadar seni dürtüceğim." Nisa sitem ederek yataktan kalkmıştı.

NİSA

sude bazen düşünüyorum da acaba seninle aynı eve taşınmasam mı!" sude gülerek "boş yapmayı bırak nisa. hazırlan hadi!" tamam dediğimde sudenin güldüğünü fark edince bende istemsizce gülmüştüm

elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltı yapmak için aşşağı indiğimizde emre kahvaltıyı hazırlamıştı. "günaydın kızlar" dediğinde "günaydın kuzi. bu neşe nerden geliyor?" dediğimde bana gülümsedi. kahvaltımızı muhabbet ederek bitirdiğimizde iş birliğiyle kahvaltı masasını toparlayıp hızla odama çıkıp üzerimize düzgün birşeyler giymiştik. dışarı çıktığımızda durukan ve muhammet bize doğru geldiğinde

"selam kızlar. EE nereye gidiyoruz?" dediğinde sude"ilk önce nisanın annesinin ve babasının mezarına gittikten sonra sinemaya gideriz."dediğinde muhammet onaylarca kafasını salladı. yavaş adımlarla mezara doğru giderken durukanla kısa süren konuşmamız bittiğinde gözüm sudeye kaydığında beni ektiğini fark edince üzülmüştüm.

işte gelmiştik ben yavaşca annem ve babamın mezarına yaklaştığımda boğazımda bir yumruk oluşmuştu.

"anne baba sizi çok özledim. eskiden yaşımın ilerledikçe acım geçeceğini sanmıştım fakat hayatın tüm yükünü omuzlarım da hissetmiştim. anne senin en çok istediğin bir şeyi gerçekleştireceğim. doktor olmaya karar verdim. insanları kurtarıp sevdiklerine kavuşturacağım."

ben hıçkıra hıçkıra ağlarken omuzumda bir el hissettim. arkama yavaşca döndüğümde bunun Durukan olduğunu fark edince ayağa kalkıp hızla durukana sarılmıştım. deli gibi ağlıyordum. Durukan benden yavaşca ayrılıp elleriyle yüzümdeki  yaşları  silerken parmağı dudağıma geldiğinde kendime gelip hızla durukandan ayrıldım. yorgun ve bitkin adımlarla sudenin yanına gitmiştim."gidelim sude."dediğimde sude bana iyi misin der gibi baktığında yapmacık bir gülümseme yapmıştım.

muhammet birden "korku filmine gidelim aşkım." dediğinde sude "tamam bir tanem." dediğinde gözlerim korkuyla kocaman açıldı. ne korku filmi mi allahım bu kız beni deli ediyor. durukan ve muhammet önden giderken sudenin kolundan hızla tutup kendime çevirdiğimde kızgın bir ses tonuyla "sude korku filmi izlemekten hoşlanmadığımı biliyorsun!" dediğimde sude üzgün gözlerle"lütfen Nisa benim için" dediğinde "peki" demiştim.

işte lanet şey başlamıştı. sudeyle muhammet,ben ve Durukan yan yana oturuyorduk. biraz zaman geçtiğinde asıl korku filmi şimdi başlamıştı. filmin en korkunç sahnesinde durukanın elini sımsıkı tutuyordum. sonun da  bitti şu lanet kurgu. birden gözüm elime kaydığında durukanla el ele tutuştuğu muzu anlayınca hızla elimi geri çektim. utancımdan yerin dibine girmiştim.

eve doğru ilerlerken "durukan özür dilerim elini tuttuğum için yani ben o korkuyla ne yaptığımı anlamamıştım. tekrardan özür dil..." cümlemi bitirmeden gözüm durukana kaymıştı. gülmemek için kendini zor tutuyordu "sen gülüyor musun?" dediğimde Durukan bana bakarak "sorun yok Nisa" dediğinde içim biraz olsun rahatlamıştı. eve geldiğimde emrenin koltukta uyuduğunu görünce üzerini örtmüştüm. yavaş adımlarla odama çıktığımda üzerime rahat birşeyler giymiştim. yatağıma yattığım gibi uyumuştum.

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.TAKİPTE KALIN
=))

İMTİHANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin