sude beni çekiştirerek dışarı çıkardı. okulun kapısında bizi bekleyen Muhammed ve arkadaşı vardı. yanlarına doğru ilerlerken sudenin heyecanını gözlerinden anlaşılıyordu. yanlarına gittiğimizde sude ve Muhammed hasret giderircesine sıkı sıkı sarılmışlardı. biraz kıskanmıştım. sude ve Muhammed önde yürüyordu. Ben ve Durukan ise arkadan yürüyorduk. çifte kumruları yalnız bırakmak istemiştik.
Durukanı tanımak için ona bazı sorular soruyordum. gerçekten iyi bir çocuğa benziyordu. Biraz yürüdükten sonra bir kafeye geldik. oturup kahvelerimizi yudumlarken muhammedi inceliyordum. sude benim için çok değerli onun üzülmesini istemiyordum.
muhammedi daha iyi tanımak için ona sorular soruyordum. hiç sıkılmadan yanıt vermesi beni şaşırtmıştı! Gözüm durukana kaydığında bana bakıyordu. Ona bakıp küçük bl tebessüm attım. biz muhabbete dalmıştık. zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım. Kateden çıktığımızda Muhammed"sizi biz bırakalım"dediğinde sude kafasını onaylarcasına salladı.
Yavaşca eve doğru ilerlerken gözümün ucuyla durukana bakıyordum. Göz göze geldiğimizde gözlerimi ondan hızla ayırdım. Eve gelmiştik. sude bizde kalacaktı. sudeyle bugün hakkında dedikodu yapmamız gerekir. emre birden yanıma gelip "Nisa sana Yaptıklarım için çok üzgünüm. küçüktüm o zamanlar ne yaptığımın farkında değildim ama şuan farkındayım. lütfen beni affet. kuzenler arasında soğukluk olmaz."
Üzgün gözlerle bana bakınca"tamam seni affediyorum."dediğimde bana mutlulukla sıkı sıkı sarılıyordu. "hey sakin ol" gülerek bağırmıştım. sude gülerek "hoş buldum emre" dediğinde kahkahalarla gülmeye başlamıştık.
neyse emre biz sudeyle odama çıkıyoruz. bizi rahatsız etme önemli bi işimiz var. dediğimde emre "çok merak ettim o önemli işini?" dediğinde "ay emre tabikide DEDİKODU. diyerek güldüm. aslında dedikodu yapmayı pek fazla sevmem sadece laf olsun diye söylerdik. odaya çıktığımızda polarlı pijamalarımızı giydikten sonra yatakta bağdaş kurmuş bir şekilde oturmuştuk. " senin adına çok mutluyum kardeşim. sonunda hayallerinin erkeği artık senin"hem mutlu hem hüzünlü bi şekilde söylediğimde sude birden gülerek "evet gerçekten çok mutluyum nisa."
sude bana sinsice gülerek"şeyyy eee durukan yakışıklı çocuk değil mi?" diye sorduğunda sinirle omzuna vurdum. "hadi ama Nisa sana bakışlarını görmedim sanma." dediğinde istemsizce mutlu olmuştum. sude birden"yarın sinemaya gidicez DURUKAN da gelecek."derken onun ismini bastıra bastıra söylemişti.
Sude bilmiyorum annenin mezarına gitmek istiyordum aslında. sude birden"o zaman ilk annenin mezarına gideriz."dediğinde "sude benim peşimden gelmek zorunda değilsin. sevgilinle doya doya gez." dediğimde sude bana kızgın kızgın bakarak "itiraz istemiyorum." dediğinde onaylarcasına kafamı salladım. sudeyle geleceğimiz hakkında hayal kurarken uykuya dalmıştım.
BENİM KÜÇÜK AİLEM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. TAKİPTE KALIN =))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMTİHANIM
Roman d'amourmerhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz her gün yeni bölümler atmaya çalışıcam.takipte kalın ;)