PARK

19 2 0
                                    

Tam kapıyı açtığımda kapıda durukanın olduğunu görünce ağızım açık bir şekilde "se sen in ne ne işin var?" kekeliyerek söylediğimde Durukan " Nisa seninle konuşmak istiyorum " dediğinde hala şokun etkisindeydim. "tamam 5 dk bekle üzerimi değiştirip geliyorum."

hızla odama çıkıp düzgün birşey giyip aşşağıya inmiştim. yolda yavaşca yürürken adımlarını takip ediyordum. kafamı kaldırdığımda büyük bi parka geldiğimizi fark edince gözlerimi devirerek "hadi ama Durukan kaç yaşındayız " dediğimde beni umursamadan yürümeye devam ettik.

*****
durukanla birkaç oyuncağa bindiğimizde kendimi kaybedip çocuklar gibi eğlenmiştik. fark ettimde annemin ve babamın ölümünden sonra ilk defa bu kadar mutluydum."nisa burada bekle hemen gelicem." dediğinde kafamı onaylarca salladım. 2 dakika bekledikten sonra durukanın elinde 2 tane dondurmayla bana doğru geldiğini fark etmiştim. durukanla bi banka oturup yavaşca dondurmamızı yiyiyoruk. durukanın beni izlediğini fark edince utanmıştım. bi dakika ya . kalbim neden bu kadar hızlı atıyo. off saçmalama Nisa . Durukan sessizliği bozup " Nisa teklifimi bir köşeye atma. sana değer veriyorum. " dediğinde başımı evet anlamında salladım.

"Nisa yarın işin yoksa birlikte birşeyler yapalım." dediğinde kafamı kaldırıp durukanın gözlerinin içine baktım. " söz veremem" dedim üzgün gözlerle. durukanın gözlerinin içinde kaybolmuştum sanki. göz renginin ne kadar da hoş olduğunu fark ettim. offf ne diyorum ben " kalkalımmı " dediğimde " tamam " demişti. yolda hiç konuşmadan yürüyorduk . arada durukanla göz göze geliyorduk.eve geldiğimizde " her şey için teşekkürler " dedim sıcak bi gülümsemeyle " her zaman " dediğinde el sallayıp eve girmiştim. hızla odama çıktım ve kendimi yatağa fırlattım. telefonum çaldığında sudenin beni 7 kere aradığını görünce şaşırmıştım. yüzümde hafif bi gülümseyle telefonu açıp kulağıma dayadım. ve benim konuşmama izin vermeden konuşmaya başladı. " Nisa amacım seni üzmek değildi. senin bu üzgün suratını görmek istemiyorum artık. ve seni mutlu edebilecek tek insan durukan . beni anlıyormusun" dediğinde " sakin ol sude. tamam affettim seni ama bir daha böyle birşey yapma . " diyebilmiştim.

"peki Durukan Nisa " dediğinde birşey diyememiştim. " hadi ama Nisa biliyorum sende ondan hoşlanıyorsun." dediğinde bıkkın bir sesle " örf sude off . sen o küçük beynini buna yorma . sen git kendi ilişkini yaşa boşver beni." dediğimde sude " off Nisa ya . neyse Nisa sen bu konuyu iyice düşün." dedi ve kapattı. yani bilmiyorum Durukan ve ben . aslında hoş bi çocuk bakışları gülüşü falan ama bilmiyorum ya kafam çok karışık. erkeklere güvenim kırılmıştı. birden kapı çaldığında hızla aşşağı inip kapıyı açtığımda eniştemle karşılaşmıştım . " hoşgeldin enişte." dediğimde "hoşbuldum kızım bugün çok yorgunum erkenden yatıcam." dediğinde onaylarca kafamı salladım ve idama çıktım. üzerimi değiştirip biraz test çözmeye başladım. tatilde kitabın kapağını doğru düzgün açmamıştım bile. saat 3e kadar ders çalıştığıma inanamıyorum. yorgunlukla yatağına yattığımda aklıma durukanın sözleri gelmişti. off yeter Nisa ya düşünme artık ve uyu dedim kendi kendime . yorgun bir şekilde kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım kendimi.

OKULDAN VE SINAVLARDAN DOLAYI YAZAMIYORDUM KB ARKADAŞLAR . YENİ BÖLÜM GEÇ GELEBİLİR ;))

İMTİHANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin