sabah erkenden kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve üzerime güzel birşeyler giyip aşşağıya indim teyzemin hazırladığı kahvaltıyı yaptım."ellerine sağlık teyze."afiyet olsun. Arabaya bindiğimde yavaşca okula doğru ilerlerken eniştemin ve emrenin kahkaha atarak konuşuyorlardı fakat ben onları duymadığım için anlamamıştım. gözlerim dolmuş bir şekilde cama baktım.
Okula gelmiştik. yavaşca okulun binasına doğru ilerlerken sudeyi görmüştüm. yanıma geldiğinde"gel birlikte sınıfa çıkalım."dediğinde"tamam"dedim. biz el hareketleriyle konuşurken herkesin bana acır gibi baktığını fark etmiştim. sınıfa çıktığımızda en arka cam kenarına oturmuştuk. sude bana sınıftaki kişileri anlattı. çağla diye bir kız varmış. fazlasıyla da egoluymuş. umarım bana bulaşmaz.
Biz sudeyle konuşmaya dalmıştık. birden öğretmenimizin geldiğini anlayınca kendimi toparladım. derse başlamıştık fakat ben birşey anlamıyordum. hoca yanıma gelip"nisacım ben sana 5 dk kala herşeyi anlatacağım ayriyetten senin için bir kurs açacağım tabi istersen?"dedi el hareketleriyle. kafamı onaylarcasına salladım.
hoca beni el hareketleriyle gel buraya dercesine salladı. hocanın yanına gittiğimde bana o beş dakika içersinde herşeyi anlatmıştı. hoca bana düşünceli bir şekilde baktıktan sonra "çok zeki bir kızsın bir kere anlatışımda hemen Anlıyorsun." dedi gülümseyip "teşekkür ederim hocam." diyip yerime oturdu. sude birden"öyledir benim kardeşim."dediğinde gülümsemiştim.
tenefüs olduğunda çağla bana doğru geliyordu. yanına geldiğinde bana gülerek bir şeyler söylüyordu. çevremdeki kişilere baktığımda bana sırıtıyorlardı. sudenin bize öfkeyle geldiğini fark ettim. yanıma hızla gelip çağlayı yanımdan göndermişti. sudeye vücudumu döndürdüğümde"bana ne dedi sude"dediğimde sude bana üzgün gözlerle bakıyordu. gözlerim dolmuş bir şekilde hızla sınıftan çıkmıştım. hava akşam iyi olurdu.
Bahçeye çıkıp bankalara oturdum. daha 9 yaşındayım fakat hayatın bana çevirdiği oyunlar çok ağırdı artık kaldıramıyordum.benim bu acımı dindiren tek ilaç annemin dizleriydi. kendi iç sesimle savaşırken karşı banka bir erkek oturuyordu ve fazla tatlıydı. bunları düşünmek için yaşım küçük olabilirdi ama kalbime söz geçiremiyordum. biraz onu incelerken bana baktığını fark edince gözlerimi hızla yere çevirdim. galiba aşık oluyordum.
sınıfa çıktığımda kimseye birşey demeden yavaşça sırama yayıldım. sudenin bana acır gözle baktığını fark edince"bana acımayı kes sude"dedim. hoca bana dersi anlatırken aklım o çocuktaydı. zil çaldığını fark edince kalbim hızla atıyordu sebepsizce. sudenin yanına gidip herşeyi anlattığımda sude gözlerini kocaman açıp"ben o çocuğu biliyorum çocuğun adı alper. ondan uzak dur nisa."dediğinde sinirlenip"neden uzak duracaktım ki onu seviyordum okul çıkışı onunla konuşacaktım. bazen bu cesaretim beni şaşırtıyordu.
Sonun da okul bitmişti. heyecanla hazırlanırken sude birden"kardeşim senin iyiliğin için söylüyorum. ondan uzak dur."diyip sınıftan çıkmıştı. yani ne olabilirdi ki bence biraz sude benim için endişeleniyor. ne olursa olsun şansımı deneyecektim. Alperi gördüğümde koşarak yanına gidip kağıt vermiştim. kâğıtta seni seviyorum yazıyordu. alperin tepkisini merak ediyordum. bir an alper bana bakıp gümsedi. benden kalem istedi. çantamdan hızla bir kalem çıkarıp alpere uzaltmıştım. elimden kalemi alıp kağıdın arka kısmına yazı yazmaya başlamıştı. yazısını bitirip bana verip hızla yanımdan ayrıldı.
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. DEVAMI GELECEK =))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMTİHANIM
Romansmerhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz her gün yeni bölümler atmaya çalışıcam.takipte kalın ;)