iDDİA

29 2 1
                                    

gözümü yavaşca açtığımda gözüm saate kaydığında saatin 11 olduğunu fark edince hızla yataktan kalktım. elimi yüzümü yıkayıp hızla aşşağı inmiştim. "eniştee emree " diye bağırdığımda kimsenin olmadığını fark edince mutfağa gidip ayakta bişey atıştırmıştım. hızla odama çıktım. hava sıcak olduğu için şort giymiştim. tam aşşağı inerken kapı çalmıştı. koşarak aşşağıya inip kapıyı açtığımda emreyi fark ettim." nerdeydin dün gece."dediğimde "arkadaşlarla takıldık." der demez odasına çıkmıştı.

telefonumun çaldığını fark edince arayan kişinin Durukan olduğunu görünce hızla açıp kulağıma telefonu yaklaştırdım."hazır mısın Nisa?" dediğinde kısa bi cevapla evet demiştim. " 5 dakikaya seni almaya geliyorum " dediğinde yine kısaca tamam demiştim. bir dakika Durukan benim evimi nerden biliyor? gece de gelmişti ama o an fark etmemiştim. ah tabi ya tabiki sude . bu kız beni çıldırtıcak.

birden kapı çaldığında hızla kapıyı açtım. bunun Durukan olduğunu fark ettim. kapıyı kapatıp ayakkabılarımı giyip " evet planımız ne? dediğimde " bugün sudenin doğum günü ona sürpriz yapmayı planladım." durukanın sözleriyle affallamış bir şekilde " ah tabi ya nasıl unuturum" yavaşça durukanın evine doğru ilerledik. süprizi orada yapıcakmışız. ve yine durukanla göz göze gelmiştik. neden gözlerimi ondan alamıyorum. " ahhh " bir an Ayağım taşa çarpıp yere düştüm. bir dakika gözlerimi yavaşca açtığımda kendimi durukanın kollarında buldum. yine gözlerinde kaybolmuştum. off ne diyorum ya . hızlı bir şekilde durukanın kollarından kurtuldum. utangac ve mahcup bir şekilde özür diledim. ve yola devam ettik.

eve 15 dakikada gelmiştik. evin baya büyük olduğunu fark edince ağızım hafif açılmıştı. durukanın sesiyle kendime gelmiştim "evet balonları şişirmekle başlayalım." kafamı evet anlamında salladım.

****

ikimizde çok yorulmuştuk. tam tamına 2 saatten beri süsler için uğraşmıştık. saate baktığımda  saat 4'tü " Nisa sen sudeyi buraya bi şekilde çağır ben diğer kişileri hallederim" dediğinde kafamı evet anlamında salladım. sudenin açmasını beklerken söyliyeceğim yalanıda düşünüyordum. telefonu açtığında " sude nerdesin?" dediğimde " evdeyim Nisa ne oldu?" dediğinde sesimi endişeli çıkartıp " sude çabuk durukanın evine gel. durukan birden bayıldı ne yapacağımı bilmiyorum?" dediğimde sude bağırarak " ne tamam sakin ol Nisa hemen geliyorum " dediğinde gülmemek için kendimi zor tutmuştum.

****

herkes gelmişti. "kahretsin hediye almayı unuttum. neyse sudenin en çok istediği çantayı spariş vermiştim." Durukan birden " millet herkes yerlerini alsın." dediğinde herkes heyecanla saklanmıştı. ben ise Işığı kapatıp yerime gecmiştim.herkes sudeyi bekliyordu. birden telaşla sude eve girdiğinde ışıkları açıp " iyi ki doğdun sudeee " hep beraber bağırdığımızda sude şaşkınlıkla bize bakıyordu.

SUDE

" ya inanmıyorum size. Nisa kalbim ağızıma geldi ya " diyerek nisanın omzuna vurdum. ben pastayı üflerken gözlerimden yaşlar geliyordu. Nisa yanıma geldiğinde " iyi ki doğdun kardeşim " dediğinde sıkıca nisaya sarıldım. nisanın kelimeleri beni daha cok aglatiyordu "ben kardeş kelimesini senden öğrendim sudem" dediğinde daha çok ağlamaya başladım.

NİSA

herkes gitmisti bizim tayfa yorgun bir şekilde koltukta oturuyordu. birden Durukan " nisa benimle iki dakika gelirmisin?"dediğinde kafamı onaylarca salladım. yavaşca mutfağa doğru ilerledik. " ne oldu durukan?" dediğimde durukan " seni seviyorum Nisa . bana bi sans ver ." derken bana yavaşça yaklaşıyordu. bende kalbimin hızlı ritimleriyle geri geri gidiyordum.birden duvara çarptığımda durukan elini duvara yaslayıp beni kollarının arasına sıkıştırmıştı. yüzü yüzüme çok yakındı ve bu kalp atışlarım benim ölüm sebebim olabilirdi.

"durukan bilmiyorum bu çok ani" dediğimde Durukan sinsi bi guluşle kulağıma yaklaşıp " o zaman seninle bir iddaya girelim! eğer bana kendi isteğinle sarılırsan senin sevgilim olduğunu kabul edeceksin" dediğinde bende dudagımın kenarıyla gülüp bende aynı şekilde kulağına " anca rüyyanda görürsün durukan" dediğimde kahkaha attım.

durukan sinirle dudaklarıma yaklaşıp " görücez " dediğinde kalbim çıkacakmış gibi oldu. durukan mutfaktan çıktığında hala şokun etkisindeydim.

SUDE

EE Durukan plan süper gidiyor. ben ve muhammet son görevi tamamlayıp geliyoruz. dediğimde durukan gülerek tamam anlamında kafasını salladı.

NİSA

su içerken çok susadığımı fark ettim . tam merdivenlerden inerken birden elektirikler kesildi . " all işte asıl şimdi boku yedin Nisa " kaç yaşımda olursam olayım karanlıktan çok korkarım ağlamamak icin kendimi zor tutuyordum.

YAZIM HATAM VARSA KB. UZUN YAZMAYA ÇALIŞTIM . DEVAMI GELECEK =)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İMTİHANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin