AMELİYAT

70 4 0
                                    

güneşin ışığıyla uyanmıştım. teyzemin  beni uyandırmasını özlemiştim. ama o artık yoktu. hayatımda değerli olan herkesi kaybediyordum. bugün kulak ameliyatı olmam gerek. ilk ameliyatım kötü geçmişti fakat bu sefer inanıyorum. kalkıp elimi yüzümü yıkayıp hızla aşşağı inmiştim. kahvaltımı Eniştem ve ben yapıyordum. bir yandan da sudeye ameliyat olacağıma haber vermiştim. biraz zaman geçtikten sonra sude den mesaj gelmişti. telefonu açtığımda sudenin benimle geleceğini beni bu günümde yalnız bırakmayacağını flan fln. sudenin çok duygusal bir yapısı vardı her an her yerde şiirler yazabilirdi. bu huyunu çok seviyorum.

kapı çaldığında hızla kapıyı açtığımda karşımda sudeyi görmüştüm. resmen benden daha çok heyecanlıydı. sudeyle bir taksiye binip hastaneye gelmiştik. beni ameliyata aldıklarında heyecandan ölebilirdim.

SUDE

off ne zaman çıkacak. 5 saat oldu. etrafta volta atarken doktorun çıktığını görünce doktora doğru tüm hızımla koşumuştum. nefes nefese kalmıştım."durumu nasıl" diye sorduğumda doktor gülümseyerek "ameliyatı gayet güzel geçti." dediğinde çok mutlu olmuştum. biraz zaman geçtikten sonra nisayı görmeye girmiştim. odaya girdiğimde nisanın gözleri açıp tavana bakıyordu. "Nisa" dediğimde "efendim" dediğinde ikimizde birden gözlerimizi kocaman açıp birbirimize baktık. ikimizde sırıtıyorduk. "biliyordum duyacağını" dediğimde nida mutlulukla bana bakarak kafasını onaylarca salladı.

DOKTOR

hanım efendi biraz arkadaşınızın dinlenmesi gerek

NİSA

sude yavaşca odadan çıkmıştı. ben hala inanamıyordum. üzerimde büyük bi halsizlik çökmüştü gözlerim yavaşca kapandı.

....

gözlerimi yavaşca açıldığında sol tarafımda sude koltukta uyuya kalmış çok komik gözüküyordu. birden gözlerini açıp yanıma doğru geldi"iyi misin kardeşim?"başımı onaylarcasına salladım."beni rahat duyuyorsun değil mi?"dediğinde tekrar evet derce kafamı salladım. "bugün çıkış yapıyorsun nisacık."

aaaa bu arada o beğendiğimiz evi almak için sadece iki yüz lira eksik. dediğinde şaşırmıştım. enişteme daha fazla yük olmamak için kendi paramızla bir ev tutup taşınmaya karar verdik.

"ne yani şimdi ben emreden kurtuluyormuyum?" dediğimde sude kahkaha attı. sude beni yavaşca kolumdan tutarak hastaneden çıkmama yardım etti. eve geldiğimizde yatağa uzanmış yatıyordum. odama birden Eniştem gelip"yarın okula gitme dinlen kızım!" dediğinde "hayır enişte ben kendimi iyi hissediyorum." dediğimde Eniştem kafasını tamam dercesine salladı. Eniştem odadan çıkmıştı. o kadar uyumama rağmen hala halsiz hissediyordum. uyuya kalmıştım.

....

sabah erken kalkıp ekimi yüzümü yıkayıp okul kıyafetlerimi giymiştim. biraz atıştırıp okula gitmiştim. sude beni çekiştirmeye başlamıştı"sakin ol biraz"diye bağırdım."muhammet bana çıkma teklifi etti." dediğinde bugünün şokunu yaşıyordum tepkisiz bir şekilde sadece "ne?" diyebilmiştim. sude bana gülerek baktığında hala şaşkın bi halde sudeye bakıyordum. kaç sene peşinden koştuğun çocukla şimdi sevgilisin. sude birden bana sım sıkı sarılıyordu. "hey yavaş ol biraz" diye bağırdığımda geri çekildi gülerek.

"okul çıkışı buluşacağız sende gel" dediğinde gözlerimi açıp"iki sevgilinin yanında benim ne işim olur." dediğimde sude gözlerini devirerek"ya saçmalama muhammedin arkadaşı durukanda gelecek. hadi ama beni yalnız mı bırakıyorsun?"

gözlerimi devirerek "tamam" dediğimde sude boynuma sım sıkı sarıldığında "kararımdan vazgeçebilirim şuan" dediğimde sude ağısını büzüştürerek "tamam Nisa ya" diyerek gülümsemeye başladı. ders başlamıştı sınıfa çıkmıştık. sabah sabah matematik gerçekten hiç çekilmiyor. birde şu işlemler günlük hayatımızda nerede işey yarıyacaktı. kafamda deli sorular.

gözüm sudeye kaydığında defteri karalayıp sırıtıyordu. onun bu halleri çok komik. ders bittikten sonra kantine gidip yemek yemiştik. zil çalığını duyunca sınıfa muhabbet ederek çıkmıştık. zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım. son ders olmuştu. zilin çalmasına beş dakika kalmıştı. sude heyecandan kolumu sım sıkı sıkıyordu. zil çaldığın da sude çıldırmıştı. sınıftaki herkes sudeye bakıp kahkaha atıyordu.

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR =) DEVAMI GELECEKK =))

İMTİHANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin