MEKTUP

53 5 0
                                    

kalp atışlarım hızlı bir şekilde atarken kağıdı okumaya başladım kâğıtta;

"sen saçmalıyor olmalısın senin gibi birisiyle sevgili olmamı düşünmen ah lanet olsun bu çok aptalca"

mektubu okuduğumda gözlerimden yaşlar geliyordu. eve bu halde gitmek istemiyorum. annem ve babamın mezarına gitmeye karar verdim. en son gittiğimizde yolları iyice izlemem işey yaramıştı. annem ve babamın mezarına doğru sakin ve hüzünlü bir şekilde gidiyordum. annem ve babamın mezarına gelip saatlerce oturup içimi dökmüştüm belki ailem yanımda olsaydı daha güçlü durabilirdim.

hava kararmıştı eve geldiğimde teyzem endişeli bir şekilde yanıma gelip"seni çok merek ettik Nisa lütfen bu davranışın bir daha tekrarlanmasın. biraz bizi düşün."dedi."üzgünüm teyze saatin geç olduğunu fark etmedim." hızlı bir şekilde odama çıktım.

TEYZEM

faruk nisanın yaşadığı olaylar çok ağır. bu küçük yaşında onca acıya nasıl katlanıyor. Nisa gerçekten güçlü bir kız. faruk düşünceli bir şekilde yere uzun süre baktıktan sonra gözlerinin dolduğunu fark etmiştim. bana çaktırmak istemediği istemediği için hızla yanımdan ayrıldı.

NİSA

ağlayarak odama çıkıp kendimi yatağa attım. ağlayarak uykuya dalmıştım.

8 sene sonra

devamı gelecek arkadaşlar takip de kalınn ;)

İMTİHANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin