Ne Bu Köy ?

3.9K 58 9
                                    

Babanannemin evine varmıştım . Eve vardıktan 5-10 dk sonra yağmur yağmaya başlamıştı . Yemeği bahçede yiyecektir ancak yağmur yağıyordu  yemeklerde bulgur pilavı ve tarhana çorbası vardı ikiside en sevdiğim yemeklerdendi . Sonra babananneme " köyün ortasında ki o ağaç ne ? " Diye sordum . Ardından " Ne olacak yavrum Bizim insanlar büyüye inanır dediklerine göre de o ağaç benim dedem zamanında cinlerle antlaşma ile yapılmış bir kanlı ağaç  bu ağaç yüzünden köyümüz her zaman değişik olaylar olur birde oğlum sana tembih ediyorum yatsı ezanından sonra pencereyi ve perdeyi açma sakın " dedi .
Tamam dedim ve yemek yemeye devam ettik. Yemek yedikten sonra evde televizyonu açtım bir şeyler izliyordum . Ve de ardından Babanannem yatsı ezanı okunduğunu ve perdeleri cekmemi istedi . Bende hızlıca çektim . Günüm zaten yorucuydu ardından yatmaya gittim . Tenha bir yer olduğu için ışık yoktu sokakta bilmiyorum bir ara uyandım gök gürültüsüne camdan baktım çok yağmur yağıyordu ve şimşek çakiyordu  . Ardından yolun karşındaki otlardan uzun boylu çarşaflı adamlar gördüm bu saatte ve bu yağmurda dışarda ne işleri vardı bilmiyorum ama onlara bakarken onlar da beni fark etti . Hızlıca camdan uzaklaştırma ve bir kaç dakika sonra  o iki adam cama tıklattı . Yavaşca perdeyi açtım yakından görünce şok oldum çünkü bunlar cindi. Dışarı gelmem için işaret yapıyorlardı . Ve birden içerden babaannemin geldiğini gördüm elinde kur-an ve okumaya başladı o iki cin ise  uzaklaştı Babanannem bir kaç defa dua okuduktan sonra gittiler  ve ona " onlarda ne istiyorlar " dedim . Babanannem " onlar zülman Hz . Süleymanın cinlere konuşmasında olamayan cinleri Allah lanetledi onlar insanları acımadan öldürdüler ve oğlum köyümüz onlarla dolu sana yalan atamam bunların hepsi o lanet kişilerden gelme ! "  " KİM ONLAR BABANANNE " Dedim .

" Yakında öğrenirsin " dedi !

AMMARLI BİR CİN - Sufi-i CinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin