Çok hızlıca Selim Amca'nın evinden çıktım. Ancak kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Bu amcaya güveniyordum ancak bunların hepsi kurgusal planlar olabilirlerdi. Cinler akıllı varlıklardı. İstedikleri insanın kılığında girebilirlerdi. Aklıma hemen bu düşünceler geldi ve bu düşüncelerin gelmesi ile birlikte bir hikaye geldi aklıma Hafız olan büyük amcamın ben biraz küçükken ziyarete geldiğinde, onun ağzından anlattığı hikaye:
Soğuk ve yağmurlu bir kış günüydü. Köydeydim. (Bulunduğumuz köy) Bu arada o zamanlar gençtim. Cumadan cumaya köy camisine giderdim.
Bir gün annem ve babam teyzemi ziyarete şehire gittiler. Yatılı kalacakları. Bende evin havlusundan onları geçirdim. İçeri eve girdim. Mavi bir koltuk vardı. Dedeniz o zamanlar askerdeydi normalde o koltuk onun yeriydi bende yattım oraya tabi televizyon yok radyo açtım müzik, haber falan dinliyorum.
Dinlerken uyuya kalmışım.
Uyandığımda gece saat yedi sekiz civariydı. Neyse ben elimizi tüzümş yıkadım, havluyla tam yüzümü silerken kapı çaldı. Evin kapısı değil ama bahçenin kapısı çaldı.
Gittim hemen bir baktım babam
geri gelmiş. Dedim baba annem nerede dediki; "O dedi yarın gelecek ben rahatsızlık olmasın diye geldim" dedi.
Aslında ben o zaman fark edemedim sanki babam, babam değilmiş gibi davranıyordu. İçeri geldi bu oturdu. Benide o sıra Manav Hüseyin var bizim, o çağırdı yanına eşya taşınacakmış neyse ben babam dedim çıkıyorum diye çıktım evden Manav Hüseyin'in eşyaları da taşıdık. Yorgun argın eve geldim geceyarısına yakındı.
Eve girdim. Babama seslendim bir kaç defa ses yok. Kahveye kadar gitmiştir dedim. Koydum kafayı yatağa uyumuşum zaten öğle sıraları annemin yüzü ile kalktım. Oğlum biz geldik hala uyuyorsun dedi.
Seni kim getirdi dedim anneme. Annem kim getirecek babanla geldik dedi.
İşte o zaman beynime kan gitmedi.
Bu hikayeyi ne zaman anlatsam tüylerim diken diken oluyor. Tabi gençken 1 hafta sonra unuttuk bunu ama Hafız olduk, Kur-an okuduk büyüklerimizden dinledik öğrendik.
Meğerse ben o gece baba diye cinlere seslenmişim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMMARLI BİR CİN - Sufi-i Cin
HororBoş ve dengesiz olan dünyamda arkadaşsız ve yalnız kalan ben ve Ammarla olan geçmişim. Unutmam ...