Gidelim burdan demem üsteligini annem sırf benim iyiliğim icin kabul etmisti. Piskolojim iyi değildi gitmek icin hazirliklar yapiyorduk. Psikologum Zerrin Hanım ve annemgil benim destekçilerimdi. İçim ne kadar çok yansa ne kadar cok sevsem gidicektim yada gidebilecekmiydim? Bilmiyordum sol yanımda bir sızı vardı . Odamdaki son eşyaları koyarken Öykünün bana aldigi kolye bakmamak için hemen atıp kutuya ve yavas adimlarla indim ben hazirim anne dedim. Kardesim ada diger kutuları getiriyordu. Kapının orda kızları gördüm onları suçlu gördüğüm için gozlerim dolmustu ama benim baska bir çarem yoktu. Taxiye esyalari koyduk annemgil arabaya gecti tam arabankn kapisini acip oturcaken bir ses Cihandı. Aglamamak elimde değildi kolumdan tutu ve gitme dedi .
Sarıldım ve son sözlerimi söylüyordum . Hoşçakal Cihan dedim ve arabaya bindim. Ne kadar çok aglasam sevsem havalimana gidebilecekmiydim. Arabayla biraz ilerledikten sonra dayanamadım gidemedim yine kollarinin arasinda buldum kendimi . Söz veriyorum herşey Güzel olucak dedi. Ona sonsuza dek inanıyordum kizlarla aram yavaş yavaş düzelecek ti. Sonra hep beraber esyalari yerlestirdik. Koca 1 yıl geçmişti yaz tatiliydi .
Ekim in Agzindan Yaz tatiline girmemiz iyi olmustu. Ama Aras icin iyi degildi. Tuturdu seni ailemle tanistircam lan mal biz sevgiliyiz ama lan önümüzde kac yıl var . Gecen aksam beni ailesiyle tanistirmazmi bor espiri yaptim gülen yok sarki söyledim alkislayan yok . Kadinla adam vejetaryandı. İnek gibi ot yedik ya mısirli salata makarna otlu kavurma nedir ya allahtan Aras vejetaryan değil. Ay canım sevgilim . Bir an telefonim caldi arayan Arasdi aksam buluşalım mi ? Valla bilmiyorum bu Arasın sacmaliklariyla ugrasamiycaktim. Yok film izliyecem dedim . Birlikte izliyelim dedi . Off anam off kurtulus yok.
Öykünün Agzindan hayla Merte kırgındim . Neden ya kizin elini tutu vay pezevenk aklima geldikçe çıldiracam . Neyse ailemin yanindaydım ki annem geldi yanima kiz kalk aşağa in dedi niye ya dedim . Ama niye diye sormak sacma asaga indim karsimda Mert siktir git dedim ama arabaya atti gibi bir yere goturdu aksama kadar sustu sonra seni incitmekten korktum be guzelim dedi ve öptü beni öptü.
Sevgili okuyucularim desteginiz icin tesekkuler♥♡